logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۷۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

محدودیت فعالیت برخی مشاغل به مدت 10 روز در زنجان تمدید شد

محدودیت-فعالیت-برخی-مشاغل-به-مدت-10-روز-در-زنجان-تمدید-شد
فرماندار زنجان از تمدید محدودیت مشاغل گروه‌های 3 و 4 تا 10 روز آینده تمدید در زنجان خبرداد و گفت: در این مدت آموزش در همه مدارس روستایی و شهری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه محدودیت تردد در زنجان همزمان با سایر استانهایی که سرعت شیوع بیماری کرونا بالا بوده اعمال می‌شود، اظهار کرد: این محدودیت‌ها تا 12 شب جمعه 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه محدویت‌هایی که در گذشته اعمال شده بود نیز همچنان ادامه دارد عنوان کرد: این محدودیت‌ها تا جمعه هفته آینده به مدت 10 روز تمدید شد.

فرماندار زنجان خاطر نشان کرد: مدارس شهری و روستایی نیز در این مدت تعطیل هستند و آموزش‌های به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

عسگری در مورد عدم توزیع بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان روستا‌هایی که اینترنت ندارند افزود: مشکل عدم توزیع بسته‌های آموزشی نیز در دست بررسی و این موضوع رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت همه اصناف و رستوران‌ها و غذاخوری‌ها به صورت جدی رصد می‌شود و فعالیت آنها باید به صورت بیرون بر باشد خاطر نشان کرد: ارائه خدمات در محل تخلف محسوب می‌شود در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار زنجان افزود: همه اصناف همکاری خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند اما گاها برخی از صنف‌ها هم مشاهده می‌شود که نسبت به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند که صورت مشاهده برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر