logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۷۹۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان:

ورود خودروهای غیربومی به زنجان ممنوع شد

ورود-خودروهای-غیربومی-به-زنجان-ممنوع-شد
رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره اعمال محدودیت ترافیکی در زنجان گفت: ورود خودروهای غیربومی به زنجان و بالعکس خروج خودروهای بومی از زنجان نیز ممنوع شد.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به دلیل افزایش شیوع بیماری کرونا در زنجان اظهار کرد: در این طرح خودروهای بومی نمی‌توانند از زنجان خارج شوند و همچنین خودروهای غیربومی نیز اجازه ورود به شهرستان زنجان را ندارند.

وی تصریح کرد: این طرح تنها در مرکز استان اعمال شده و خودروهای شهرستان‌ها نیز اجازه ورود به زنجان را ندارند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اینکه برای رانندگانی که نسبت به این طرح بی‌توجه باشند جریمه در نظر گرفته است افزود: میزان جریمه 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید براینکه تردد در بین شهرستانها می‌تواند اتفاق بیفتد به طور مثال خودروها از طارم می‌توانند به ابهر بروند عنوان کرد: این طرح تنها در مرکز استان اعمال می‌شود.

مظفری خاطر نشان کرد: این طرح از ساعت 12 امروز اعمال خواهد شد و از مردم انتظار داریم این محدودیت‌ها را رعایت کنند و با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی ابراز کرد: در این طرح خودروهای عمومی، امدادی، درمانی، انتظامی، خدماتی و حمل کالاهای اساسی مشمول اعمال محدودیت ترافیکی نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان تاکید کرد: کشاورزان نیز می‌توانند برای رفتن به مزارع و زمین‌های کشاورزی تردد داشته باشند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر