logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۷۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

قیمت شوینده‌ها 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابد

قیمت-شوینده‌ها-20-تا-25-درصد-افزایش-می‌یابد
معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به افزایش قیمت شوینده‌ها در استان زنجان گفت: افزایش قیمت شوینده‌ها تصمیم کشوری بوده و حدود 20 تا 25 درصد قیمت‌ها افزایش خواهد یافت.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد زمزمه افزایش قیمت شوینده‌ها در استان زنجان اظهار کرد: افزایش قیمت شوینده‌ها قانونی است و این افزایش قیمت‌ها به صورت کشوری اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت شوینده‌ها از سوی انجمن تولیدکنندگان پیشنهاد شده و به تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر فروش شوینده‌ها بیشتر از قیمت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان باشد گرانفروشی محسوب می‌شود و مردم می‌توانند این موارد را به سامانه 124 اطلاع دهند افزود: در صورت دریافت گزارش بازرسان نیز موظف هستند در کمترین زمان موارد مطرح شده را مورد بررسی قرار دهند.

وی عنوان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در هر جایی اقلامی بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالا عرضه می‌شود را به سازمان صمت اطلاع دهند تا جلو تخلفات گرفته شود و همچنین به شدت با گرانفروشی در استان زنجان برخورد می‌شود.

آبی‌پور با اشاره به روند توزیع مرغ در استان زنجان گفت: در استان زنجان ظرفیت تولید 120 تا 150 تن مرغ گرم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال حدود 12 میلیون قطعه جوجه‌ریزی شده است بیان کرد: این میزان جوجه ریزی به طور میانگین 120 تن گوشت گرم تولید می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه میزان مصرف روزانه مرغ استان زنجان 35 تا 40 تن است افزود: پنج‌شنبه هفته گذشته 80 تن، شنبه 79 تن و امروز نیز 50 تن مرغ در بازار توزیع شد.

وی افزود: مازاد تولید مرغ استان به صورت قطعه بندی وارد بازار زنجان شده و بخشی از آن نیز به خارج از استان منتقل می‌شود.//ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر