logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

محدودیت‌های کرونایی در زنجان ادامه دارد

محدودیت‌های-کرونایی-در-زنجان-ادامه-دارد
فرماندار زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌ها به دلیل افزایش مبتلایان در زنجان گفت: در حال حاضر روند شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص وضعیت استان زنجان و اعمال محدودیت‌ها اظهار کرد: در حال حاضر محدودیت‌ها پابرجا بوده و در چند روز آینده نیز تصمیمات ستاد کرونا استان دوباره اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت همچنان نگران کننده است ابراز کرد: تعداد مبتلایان همچنان رو به افزایش است و تعداد فوتی‌ها نیز کاهش نیافته است.

فرماندار زنجان ابراز کرد: برگزاری مراسمات عروسی و ختم در سطح شهرستان نگرانی افزایش بیماران را افزایش می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم که مردم همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این موج شیوع کرونا را پشت سر بگذاریم.

عسگری در ادامه با اشاره به توزیع روغن در زنجان ابراز کرد: روغن مورد نیاز بازار زنجان تامین شده و توزیع نیز از هفته گذشته در زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه توزیع روغن در زنجان در سه مرحله انجام شده و امروز نیز توزیع شد افزود: بازار نیز به صورت کامل و روزانه رصد می‌شود و در حال حاضر کمبودی در زنجان نداریم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه کمی در بازار التهاب ایجاد شد و این موضوع باعث شد مردم بیش از نیاز خود روغن خریداری کنند عنوان کرد: جلوی خروج روغن از استان زنجان نیز گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امروز روغن در بین فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها توزیع شد ابراز کرد: هیچ نگرانی در خصوص توزیع روغن در سطح شهرستان زنجان نداریم.

عسگری با اشاره به اینکه باید مردم در جلوگیری از ایجاد التهاب بازار کمک کنند افزود: اگر مردم همراهی کنند قطعا همه مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از سودجویان از وضعیت التهابات بازار سوء استفاده می‌کنند گفت: مردم با همکاری خود نباید اجازه جولان دلالان و سودجویان را در بازار دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر