logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

60 درصد تخت‌های مراکز تامین اجتماعی به بیماران کرونایی اختصاص یافت

60-درصد-تخت‌های-مراکز-تامین-اجتماعی-به-بیماران-کرونایی-اختصاص-یافت
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم، گفت: هم‌اکنون 60 درصد تخت‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مراکز تامین اجتماعی در سطح استان هیچ محدودیتی برای پذیرش بیماران کرونایی نداشته و هر زمان که مراجعه کنند، پذیرش داریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر لازم باشد تخت‌های بیشتری نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهیم.

محمدی با بیان اینکه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، رایگان است، افزود: خدمات بستری و درمانی برای بیماران کرونایی تحت پوشش طبق قوانین سازمان در مراکز ملکی، رایگان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه از بیماران خارج از تحت پوشش تامین اجتماعی نیز پذیرش داریم، گفت: هزینه درمان این دسته از بیماران نیز طبق تعرفه‌های مصوب، دریافت می‌شود.

وی در خصوص خدمات غیرکرونایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: سایر مراجعات به دلیل شیوع ویروس کرونا مقداری کاهش یافته اما این خدمات را تعطیل نکرده‌ایم و در تلاش برای ارائه خدمات درمانی به سایر بیماران نیز هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: خدماتی مانند جراحی عمومی، زایمان و بیماران اورژانسی نیز بستگی به تعداد بیماران کرونایی دارد اما خدمات، ارائه می‌شود.

وی افزود: تخت‌های اضافی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجعان غیرکرونایی اختصاص می‌دهیم و در هر صورت، خدمات درمانی تعطیل نشده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر