logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد؛

شکل‌گیری جبهه مقاومت، دستاورد عملی وحدت مسلمانان/ مسجد جامع زنجان میزبان برنامه 13 آبان

شکل‌گیری-جبهه-مقاومت،-دستاورد-عملی-وحدت-مسلمانان-مسجد-جامع-زنجان-میزبان-برنامه-13-آبان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شکل‌گیری جبهه مقاومت با حضور پیروان مذاهب اسلامی از دستاوردهای عملی وحدت اقتدار آفرین است.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تقارن 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با هفته وحدت، اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد وقفه در سیر افول خود بوده و برای نجات از قرار گرفتن در این مسیر دست و پا می‌زند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و از بین بردن وحدت بین مسلمانان جهان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، ادامه داد: ضروری است برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به محوری‌ترین دعوت و پیام یگانه دوران و رحمت عالمیان چنگ زد و با وحدت و ایستادگی لبیک عملی به سیره پیامبر گرامی اسلام داد.

این مسئول بیان داشت: امت بصیر و انقلابی ایران اسلامی و مسلمانان جهان باید با تفکر، تدبر و ذکر یاد شهید بین‌المللی مقاومت "حاج قاسم سلیمانی" برای ترویج وحدت در جهان اسلام برنامه‌های 13 آبان و هفته وحدت را باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ایام با شکوه میلاد نبی مکرم اسلام بشارت بخش عالمیان برای ورود به دوران باشکوه و بالندگی ایمان و اهل ایمان در جهان است که باید با نگاهی به آموزه‌های الهی در قرآن و سیره پیامبر گرامی اسلام به حبل الهی چنگ زده و از تفرقه دوری کرد.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: گفتمان وحدت با پیروزی انقلاب اسلامی و بازخوانی ضرورت‌های اسلام توسط امام خمینی (ره) و پیگیری مقام معظم رهبری توفیقات شگرفی را در جهان اسلامی برای مسلمانان به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری جبهه مقاومت با حضور پیروان مذاهب اسلامی از دستاوردهای عملی این وحدت اقتدار آفرین است، ادامه داد: وحدت یکی از راهبردهای نظام اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتایج آن در جامعه ساری و جاری بوده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه‌های 13 آبان در سال جاری، گفت: بیشتر برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و تبیینی این روز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری برنامه نمادین 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در زنجان خبرداد و گفت: این مراسم از ساعت 16 در مسجد جامع زنجان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم برای برگزاری این برنامه اخذ می‌شود تا بدون کوچکترین مشکلی این برنامه برگزار شود.

وی گفت: سخنران این برنامه هنوز مشخص نشده اما برنامه‎های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر