logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۷۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
محمد فیلی:

اهانت فرانسه به پیامبر اکرم(ص) از روی ترس است

-اهانت-فرانسه-به-پیامبر-اکرم(ص)-از-روی-ترس-است
محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) گفت: دیده اید وقتی که یک بچه زورش به بزرگترش نمی رسد شروع به فحاشی و اهانت می کند؟ فرانسه هم دقیقا در همان حد و اندازه شده است، وقتی می بیند زورش به اسلام و قدرت نفوذ آن نمی رسد دست به فحاشی و اهانت می‌زند.

به گزارش موج رسا; محمد فیلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) و رفتار رئیس جمهور این کشور در این خصوص گفت: غربی ها ترسیده اند، چون خودشان هم از قدرت نفوذ اسلام آگاه اند و به این امر بعضا اعتراف دارند؛ فرانسوی ها حتی برای بچه هایشان اسم محمد را انتخاب می کنند و به دین اسلام گرایش پیدا می کنند؛ این ها از این موضوع وحشت دارند و درواقع از قدرت اسلام می ترسند.

وی افزود: وحشت آنها از این است که اسلام تاثیر خود را بیشتر و بیشتر بر روی جوامع غرب بگذارد، مردم اسلام را دوست دارند و به آن گرایش پیدا کرده اند و به سمت آن می روند، هیچکس هم نمی تواند از این ماجرا جلوگیری کند.

بازیگر سریال مختارنامه درباره علت اسلام‌ستیزی فرانسه و اهانت این کشور به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: حتما تا به حال این صحنه را مشاهده کردید، وقتی که یک بچه زورش به بزرگترش نمی رسد شروع به فحاشی و اهانت می کند؟ فرانسه هم دقیقا در همان حد و اندازه شده است وقتی می بیند زورش به اسلام و قدرت نفوذ آن نمی رسد دست به فحاشی و اهانت می زند؛ آنها می خواهند با این اهانت ها در تمام دنیا آشوب به پا کنند اما به موفیقت نخواهند رسید و حتی این موضوع باعث شده است که مسلمانان جهان بیش از پیش متحد شوند، توهین کردن نشانه ضعف است و هیچ ترس و وحشتی نمی تواند به جان مسلمانان بیاندازد.

وی با اشاره به این که فرانسه خود را مهد دموکراسی می داند اذعان داشت: فرانسه ادعای دموکراسی دارد اما این فقط حرف است و در عمل چنین نیست، آنها به خود اجازه می دهند به پیامبری که بیش از یک میلیارد نفر از جمعیت جهان به ایشان ارادت دارند توهین کنند اما وقتی که بحث هلوکاست به میان کشیده می شود اگر کسی درباره آن اظهار نظری خلاف میل آنها کند را به بدترین شکل ممکن مجازات می کنند.

محمد فیلی در پایان با اشاره به لزوم اتحاد بیشتر در میان مسلمانان گفت: این رفتارها و اهانت های غربی ها به پیامبر اسلام و مسلمانان باعث اتحاد بیشتر ما می شود و ما چنین رفتاری را بر نمی تابیم؛ من مطمئنم هر چه زودتر بساط این ها برچیده می شود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر