logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزشی دانشگاه زنجان:

زمان ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری به زودی اعلام می‌شود

زمان-ثبت‌نام-از-پذیرفته‌شدگان-آزمون-سراسری-به-زودی-اعلام-می‌شود
معاون آموزشی دانشگاه زنجان گفت: به محض اینکه اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در پورتال این دانشگاه قرار گیرد تاریخ و نحوه ثبت‌نام، مدارک و زمان آغاز و نحوه برگزاری کلاس‌ها در اسرع وقت از طریق سایت دانشگاه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حبیب‌اله زلفخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری اعلام شده اما تاکنون اسامی آن‌ها به پورتال دانشگاه نیامده و منتظر هستیم تا اسامی را در پورتال قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از قرار گرفتن اسامی در پورتال دانشگاه نسبت به زمان ثبت‌نام و سایر موارد، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

زلفخانی با بیان اینکه اکنون تمام کلاس‌های اموزشی دانشگاه زنجان در تمام مقاطع به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: با توجه به بدتر شدن وضعیت بیماری کرونا در استان تمام کلاس‌ها در تمام مقاطع به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه زنجان اظهارد اشت: کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز مجازی است اما دانشجویانی که ترم بالا بوده و در مرحله تدوین پایان‌نامه و رساله هستند می‌توانند به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانشگاه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 201 دانشجو در مقطع دکتری و 990 نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه زنجان پذیرش شده‌اند، خاطرنشان کرد: آمار پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری نیز طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

به گزارش موج رسا؛ دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه مادر استان زنجان 10 هزار و 400 دانشجو دارد که 40 درصد این دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی بوده و در 91 رشته- گرایش کارشناسی ارشد و 43 رشته- گرایش دکتری تخصصی تحصیل می‌کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر