logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۷۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده استان زنجان در مجلس خبرگان:

نشانه‌های افول آمریکای جنایتکار نمایان شده است/ قدرت ایران در عرصه بین‌الملل غیرقابل مهار است

نشانه‌های-افول-آمریکای-جنایتکار-نمایان-شده-است-قدرت-ایران-در-عرصه-بین‌الملل-غیرقابل-مهار-است
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود مشکلات متعدد داخلی در آمریکا که بخشی از آن در مبارزه با ویروس کرونا مشاهده شد، بشارت‌دهنده افول بیش از پیش آمریکای جنایتکار است.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت آمریکا مقروض‌ترین دولت جهان بوده و با توجه به سیاست‌های ظالمانه‌اش به منفورترین دولت جهان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تصور ما این است که اگر حقایق برای مردم، بازگویی شده و جلوی تحریف‌ها بایستیم، واقعیت معادلات قدرت در جهان این است که آمریکا امروز از هر روز دیگری ضعیف‌تر است.

آیت‌اله دولابی افزود: آمریکا تمام اهرم‌های خودش را برای تحریم ملت ایران به کار بسته اما خوشبختانه هیچ‌گاه به مقاصد خودش دست پیدا نکرده است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به غیرقابل مهار بودن قدرت ایران در عرصه بین‌الملل و معادلات جهانی گفت: در آستانه فرا رسیدن 13 آبان که سالروز مبارزه با استکبار جهانی است باید به این نکته تاکید کنیم که امروز آمریکا از همیشه ضعیف‌تر است.

وی ابراز کرد: البته مشکلات داخلی جمهوری اسلامی هم که بخش‌هایی از آن ناشی از سوء مدیریت است ان‌شاءالله با تدبیر درست مسئولین برطرف می‌شود.

آیت‌اله دولابی تصریح کرد: البته از یاد نبریم که بخش عمده‌ای از مشکلات نیز ناشی از دست‌اندازی آمریکای جنایتکار بوده که در حال ایجاد مشکل برای کشورهای مستقل و آزاد مثل جمهوری اسلامی ایران است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر