logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۷۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان خبرداد

توزیع بسته‌های بهداشتی در میان سالمندان استان زنجان

توزیع-بسته‌های-بهداشتی-در-میان-سالمندان-استان-زنجان
معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، بسته‌های بهداشتی در بین سالمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

فرهاد میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت:  دبیرخانه رسیدگی به امور سالمندان در بهزیستی استان مستقر بوده و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات سالمندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سالمندان بیشتر در معرض آسیب بیماری کرونا به دلیل کاهش سیستم ایمنی و دارا بودن بیماری‌های زمینه‌ای هستند، افزود: لوازم بهداشتی لازم در اختیار سالمندان قرار گرفته و آموزش‌ها ارائه می‌شود.

این مسئول با اشاره به وجود 4 هزار پرونده سالمند معلول در دست مددکاران بهزیستی استان زنجان، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در خصوص نگهداری و مراقبت از سالمندان ارائه می‌شود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان یادآور شد: همچنین میزان کمک هزینه تامین لوازم بهداشتی برای سالمندان ضایع نخاعی افزایش یافته و بسته‌های بهداشتی در مراکز سالمندان و سایر مراکز شبانه روزی توزیع شده است.

میرزایی با بیان اینکه برای جلوگیری از ابتلای سالمندان به کووید 19 ملاقات‌ها به کمترین حد خود رسیده است، ادامه داد: در دو مرکز سالمندی استان، کادر حاضر آموزش‌های لازم را اخذ کرده و موازین بهداشتی را رعایت می‌کنند.

میرزایی تصریح کرد: در واقع وضعیت قرمز استان در زمینه بیماری کرونا، خدمات توانبخشی به صورت مجازی ارائه می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر