logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۷۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان؛

سردار غیاثی با خانواده 3 شهید زنجانی دیدار کرد+ عکس

سردار-غیاثی-با-خانواده-3-شهید-زنجانی-دیدار-کرد+-عکس
معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور با حضور در استان زنجان با خانوده 3 شهید زنجانی که در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسیده‌اند، دیدار کرد.

به گزارش موج رسا; سردار سرتیپ دوم داود غیاثی‌راد در این دیدارها اظهار داشت: شهادت، اشرف‌الموت بوده و به همین خاطر، تسلیت ندارد بلکه جای تبریک به خانواده آن‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: جهت تبریک به خانواده شهدا، ایام فرخنده آغاز امامت امام زمان(عج) و همچنین در پیش بودن ایام ولادت پیامبر اسلام(ص) را انتخاب کردیم تا محضر خانواده‌هایشان برسیم.

غیاثی‌راد افزود: در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام و عرض ادب، لوح تقدیر فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) را به رسم یادبود به محضر خانواده‌های محترم و معزز شهیدان تقدیم می‌کنیم.

معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور گفت: به پیشگاه شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا و تمام شهدای اسلام و مسلمین که در اقصی نقاط دنیا جانشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند تا کلمه «لا اله الا الله محمد رسول الله» زنده بماند، عرض ادب داریم.

وی ابراز کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تعداد محدودی از عزیزان به دیدار خانواده‌ها آمدیم و از سایر مسئولین دعوت نشد.

غیاثی‌راد بیان کرد: همچنین امروز صبح در خصوص فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد نیز جلسه‌ای با حضور مسئولان سپاه استان و تعدادی از رزمندگان زنجانی داشتیم.

به گزارش موج رسا؛ معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور با خانواده شهیدان اشرفعلی رحمانی، جابر طالبی و علیرضا مهدی‌عراقی که در مناطق عملیاتی غرب کشور به شهادت رسیده‌اند، دیدار کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان و جمعی از همرزمان شهیدان نیز سردار غیاثی‌راد را همراهی کردند.

// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر