logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۷۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور:

بزرگداشت شهدا گام نهادن در مسیر پویایی انقلاب است

بزرگداشت-شهدا-گام-نهادن-در-مسیر-پویایی-انقلاب-است
معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: بزرگداشت شهدا گام نهادن در مسیر پویایی انقلاب است.

به گزارش موج رسا; سردار سرتیپ دوم داود غیاثی راد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های خوب استان زنجان در بحث فعالیت مجازی سازمانهای مردم نهاد و رزمندگان غرب و شمالغرب کشور و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان سال آینده کنگره شهدا را برگزار خواهد کرد در سفر برنامه‌ریزیها و برخی پیش بینی ها که باید انجام می‌شد را مورد بحث قرار دادیم.

وی افزود: در این سفر اهدا لوح تقدیر سرلشکر مصطفی ایزدی به برخی از رزمندگان و خانواده معظم شهدای زنجان داریم.

معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب با بیان اینکه این لوح ها هدیه فرماندهی کل قوا برای خانواده شهدا و ایثارگران زنجانی است، خاطرنشان کرد: موضوع بعدی اهدا لوح تقدیر سرلشکر ایزدی به سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان به خاطر حمایت از ngo های رزمندگان و توجه به سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان است.

وی با بیان اینکه فرمانده سپاه استان زنجان امسال نیز برنامه ویژه‌ای برای رزمندگان زنجانی دارند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهمیت فضای مجازی کمتر از انقلاب اسلامی نیست که این عزیزان برای این اهداف تلاش خودجوش، مردمی و انقلابی می کنند.

سردار غیاثی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از مطالب فرمایشات ایشان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بود که فرمودند خیلی از مسائل و پیشرفتها ناشی از رشادت، فتوت و جوانمردی شهدا است.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، ابراز کرد: یادواره‌ها و یادبودها و بزرگداشت شهدا گام نهادن در مسیر انقلاب اسلامی و پویایی انقلاب است.

معاون فرهنگی رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب با بیان اینکه ما با زنده نگه داشتن یاد شهدا منش پویا، اتقلابی بهره ور آنها را زنده نگه می‌داریم، گفت: ما با این کار به جهان می‌گوییم که بهره وری منابع اسلامی در جمهوری اسلامی و در مسیر ایثار و شهادت

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برای گروه های مجازی تمام نشده است، تصریح کرد: ngoها در حال نشر آثار شهدا، ادبیات، هنر، سینما و... به صورت منظم هستند.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر