logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بهبود امور دامی جهادکشاورزی استان زنجان:

افزایش قیمت نهاده ها و قاچاق دام عامل افزایش قیمت گوشت قرمز شد

افزایش-قیمت-نهاده-ها-و-قاچاق-دام-عامل-افزایش-قیمت-گوشت-قرمز-شد
مدیر بهبود امور دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به عوامل افزایش قیمت گوشت در زنجان گفت: قاچاق دام و افزایش قیمت نهاده‌ها منجر به افزایش قیمت گوشت قرمز شده است.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش هزینه تولید گوشت قرمز به دلیل بالا رفتن هزینه تولید اظهار کرد: بالا رفتن هزینه نهاد‌ها منجر به بالا رفتن قیمت گوشت قرمز شده است.

وی با تاکید براینکه بالا رفتن قیمت نهاده‌ها به تنهایی دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز نیست افزود: افزایش دلار باعث افزایش قاچاق دام به خارج از کشور شده و این موضوع نیز بر افزایش قیمت تاثیر گذاشته است.

مدیر بهبود امور دامی جهادکشاورزی استان زنجان با تاکید براینکه در یک ماه گذشته دام‌های سنگین دست دامداران مانده بود و نمی توانستند دام‌های خود را بفرشند ابراز کرد: برای جلوگیری از متضرر شدن دامداران شرکت امور دام خرید تضمینی دام را انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه کمبود دام در بازار باعث شد افزایش قیمت دام و در نهایت گوشت قرمز شده است عنوان کرد: در استان زنجان تولید گوشت قرمز مازاد بر نیاز است است و بیشتر تولید استان دام سبک است.

صادقی با بیان اینکه بیشتر دام سنگین از سایر استانها به زنجان می آید خاطرنشان کرد: به خاطر قاچاق دام واردات دام سنگین از استانهای دیگر به استان زنجان بسیار کاهش یافته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر