logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۷۸۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان زنجان:

تعامل با ارگانهای مختلف برای توسعه آموزش سواد رسانه‌ای در استان زنجان/ از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش استفاده می‌کنیم

تعامل-با-ارگانهای-مختلف-برای-توسعه-آموزش-سواد-رسانه‌ای-در-استان-زنجان-از-تمام-ظرفیت‌ها-برای-آموزش-استفاده-می‌کنیم
دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان زنجان از تعامل با ارگانهای مختلف برای توسعه آموزش سواد رسانه‌ای در استان زنجان خبر داد.

داود طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به اقدامات قرار گاه فضای مجازی استان زنجان در خصوص بحث آموزش اظهار کرد: از سال گذشته فعالیت‌های آموزشی قرارگاه فضای مجازی بسیج استان زنجان به صورت جدی تر آغاز شده که در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به وجود حجم بالایی از محتواها در فضای مجازی تصریح کرد: در این شرایط به واقع سواد رسانه‌ای امری ضروری و مهم است.

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال تغییر باورهای مردم ایران است، عنوان کرد: در این شرایط لزوم آموزش سواد رسانه‌های برای آحاد مختلف جامعه احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته دوره‌های سواد رسانه‌ای به صورت منظم در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا آموزش مجازی سواد رسانه‌ای در استان پیگیری می‌شود.

طاهری با بیان اینکه دوره‌های نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در شهرستانهای استان نیز پیگیری می‌شود، گفت: دوره‌های تربیت مدرس نیز در استان زنجان به صورت منظم دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تعامل خوب معاونت نسرا قرارگاه فضای مجازی استان زنجان با سازمانها‌ و ارگانها برای توسعه آموزشهای سواد رسانه‌ای در استان بیان کرد: تعامل خوبی با دستگاه‌های اجرایی و سایر ارگانها در راستای آموزش سواد رسانه‌ای شکل گرفته است.

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث آموزش کارهای چند رسانه‌ای خوبی نیز در استان تولید شده است، اظهار کرد: تولید پادکست، اینفوگرافیک، عکس نوشت، پوستر و .... به صورت ویژه و گسترده در راستای آموزش سواد رسانه‌ای در استان دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه آموزش سواد رسانه‌ای به یک نیاز مهم برای خانواده‌ها و آحاد مختلف مردم تبدیل شده است، افزود: قرارگاه فضای مجازی استان توجه ویژه‌ای به بحث آموزش داشته و به طور یقین بعد از این نیز بیش از پیش در این خصوص فعالیت خواهیم کرد.

طاهری با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری تاکید کرد: با توجه به نگاهی که حضرت آقا به فضای مجازی واهمیت آن دارند، باعث شده تا وظیفه ما نیز در این خصوص سنگین‌تر شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر