logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۷۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ویژه برنامه ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود/ اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر زنجان همزمان با ۱۳ آبان

ویژه-برنامه-۱۳-آبان-در-زنجان-برگزار-می‌شود-اجرای-گروه‌های-سرود-در-سطح-شهر-زنجان-همزمان-با-۱۳-آبان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در صورت اخذ مجوزهای لازم، ویژه برنامه ۱۳ آبان در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان به عنوان سالروز استکبارستیزی مردم ایران، اظهارداشت: به دلیل ادامه انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان به صورت حضوری و تجمعی امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: به دلیل تقارن ۱۳ آبان با میلاد پیامبر گرامی اسلام، امام صادق (ع) و هفته وحدت، برنامه‌های این روز حول محور این مناسبت‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضاسازی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام و نامه‌ای از سوی استانداری زنجان به دستگاه‌های اجرایی استان برای فضاسازی و تبلیغات مطلوب برای ۱۳ آبان ارسال می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همچنین عکسنوشته‌ها و طرح‌های ترافیکی به مناسبت ۱۳ آبان آماده شده و محتواهای لازم در کانال‌ها و گروه‌ها ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر از اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان با هشتگ‌های متناسب با ۱۳ آبان خبرداد و افزود: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت ۱۳ آبان، یادآورشد: نفرات برگزیده این مسابقه همزمان با ۱۳ آبان از طریق صدا و سیما اعلام می‌شود.

این مسئول از برگزاری ویژه برنامه ۱۳ آبان با حضور افراد محدود و سلامت محور در یکی از مراکز مهم شهر زنجان خبرداد و بیان داشت: در صورت اخذ مجوزهای لازم از ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی این برنامه اجرایی می‌شود‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت ۱۳ آبان گروه‌های سرود در سطح شهر به اجرای برنامه می‌پردازند، ادامه داد: مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای مختلف حول محور ۱۳ آبان از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر