logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۷۸۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کارخانه سیمان خمسه:

مشکلی در تامین سیمان مورد نیاز استان زنجان وجود ندارد

مشکلی-در-تامین-سیمان-مورد-نیاز-استان-زنجان-وجود-ندارد
مدیر کارخانه سیمان خمسه گفت: هیچ مشکلی در تولید و تامین سیمان مورد نیاز مصالح‌فروشی‌ها و سایر متقاضیان از جمله شرکت‌های ساختمانی و بتن آماده وجود ندارد.

سیدحکیم صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در مقطع کوتاهی در مهرماه، بحث افزایش قیت پاکت سیمان مطرح بود که وقفه کوتاهی برای بالانس کردن قیمت پاکت به وجود آمد اما اکنون هیچ مشکلی در تامین سیمان مورد نیاز وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کارخانه سیمان خمسه فعال است، خاطرنشان کرد: هرگونه عدم توزیع سیمان به مصالح‌فروشی‌ها تکذیب می‌شود.

صفوی افزود: خروجی بار روزانه این کارخانه بیش از 3400 تُن بوده و تمام تولیدات نیز به مصالح‌فروشی‌ها، عوامل فروش، شرکت‌های ساختمانی و سایر متقاضیان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از تولید سیمان، فروش آن است، تصریح کرد: البته میزان توزیع، بستگی به کشش بازار دارد.

مدیر کارخانه سیمان خمسه در خصوص افزایش قیمت پاکت سیمان گفت: به دلیل افزایش قیمت محصولات پتروشیمی‌ها، قیمت پاکت سیمان نیز افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت فقط شامل پاکت بود نه سیمان، اظهار داشت: انجمن سیمان، پیگیر این بود که افزایش قیمت به‌گونه‌ای باشد که حداقل قیمت پاکت بر دوش تولیدکننده نیفتد.

صفوی با بیان اینکه این موضوع، کش و قوس داشت و باید مراحل خود را طی می‌کرد، افزود: سازمان صمت و اداره نظارت و بازرسی، وارد عمل شده و قیمت‌ها را آنالیز کردند که قیمت‌های قبلی با قیمت جدید که پیش‌فاکتور شده بود در هر پاکت 2 هزار تومان اختلاف قیمت داشت.

مدیر کارخانه سیمان خمسه با بیان اینکه موضوع خیلی زود حل شد و مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در چنین مواردی، شایعاتی مبنی بر کمبود کالا، کم‌فروشی و یا احتماب گران شدن مطرح می‌شود و برخی‌ها نیز سوءاستفاده می‌کنند اما تاکید می‌کنم که مشکلی در تولید و تامین سیمان وجود ندارد.

وی گفت: 2 کارخانه سیمان در زنجان وجود دارد و علاوه بر آن نیز سیمان از کردستان، آبیک و صوفیان هم می‌آید و زنجان در چهارراه کارخانه‌های سیمان قرار گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صفوی اظهار داشت: تولیدات کارخانه سیمان خمسه زنجان شامل سیمان خاکستری تیپ یک و دو و همچنین سیمان پوزولانی ویژه است. // آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر