logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خواروبارفروشان زنجان خبر داد؛

توزیع 80 تُن روغن مایع خوراکی طی روزهای آتی در زنجان

توزیع-80-تُن-روغن-مایع-خوراکی-طی-روزهای-آتی-در-زنجان
رئیس اتحادیه خواروبار فروشان زنجان با تکذیب فروش روغن با دریافت کد ملی از سوی واحدهای صنفی گفت: 80 تُن روغن مایع خوراکی طی روزهای آتی در زنجان توزیع می شود.

جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 30 تُن روغن مایع خوراکی 675 گرمیِ جهان تحویل اتحادیه خواروبارفروشان شده بود که تاکنون 25 تن در بین واحدهای صنفی توزیع شده و 5 تن دیگر نیز فردا (سه‌شنبه 6 آبان) توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این روغن‌ها در بین 160 واحد صنفی توزیع شده است، خاطرنشان کرد: به هرکدام از واحدهای صنفی در سطح شهر، حاشیه شهر و اطراف شهر 15 کارتن توزیع شده که آن‌ها نیز به قیمت 4900 تومان به فروش خواهند رساند.

علی‌محمدی با بیان اینکه این روغن‌ها محصول شرکت روغن نباتی جهان است، تاکید کرد: برای توزیع روغن‌های مایع هیچگونه مدرکی از جمله کد ملی از مشتریان دریافت نمی‌شود.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان زنجان با بیان اینکه حواله دریافت حدود 80 تُن روغن مایع را هم داریم، گفت: آماده جذب از کارخانه هستیم و این 80 تن نیز طی هفته جاری به صورت یک روز درمیان در بین واحدهای صنفی توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: تحویل، ثبت و فاکتور شدن روغن‌ها مراحلی دارد که به محض طی شدن آن بلافاصله در بین اصناف توزیع می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه توزیع 80 تُن مذکور نیز تب و تاب بازار را جمع نمی‌کند، خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود روغن در منازل و همچنین عدم تولید توسط تولیدکننده‌های خصوصی، حداقل 500 تُن دیگر هم نیاز است تا نیاز مردم تامین شده و بازار از تب و تاب بیفتد.

وی با بیان اینکه روغن طی ماه‌های اخیر به صورت قطره‌چکانی توزیع شده است، افزود: به همین دلیل، سازمان صمت استان به کارخانجات فشار می‌آورد که تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.

رئیس اتحادیه خواروبارفروشان زنجان، کمبود روغن در بازار را تایید کرد و گفت: از صاحبان واحدهای صنفی به دلیل ثبت در سامانه تجارت، کد ملی و آدرس دریافت می‌کنیم اما به هیچ وجه برای فروش روغن از مشتریان، کد ملی دریافت نمی‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر