logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۷۸۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

محدودیت‌های ویژه برای شهرستان خرم‌دره اعمال می‌شود

محدودیت‌های-ویژه-برای-شهرستان-خرم‌دره-اعمال-می‌شود
معاون سیاسی –امنیتی استاندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا در شهرستان خرم‌دره، محدودیت‌های ویژه برای این شهرستان اعمال می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط و وضعیت انتشار ویروس کرونا در شهرستان خرم‌دره و وضعیت بحرانی این منطقه تصمیمات جدیدی برای مقابله با این ویروس اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازدیدهای میدانی بنده از شهرستان خرم‌دره در حال انجام است، افزود: وضعیت بررسی و پس از تصمیم نهایی، محدودیت‌ها اعلام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: بنا داریم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ویژه ای برای شهرستان خرم‌دره اعمال کنیم تا وضعیت کنترل شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: امروز جلساتی با فرماندار خرم‌دره برگزار و بررسی‌های لازم انجام شده و نظارت‌ها در این شهرستان تشدید می‌شود.

مرادی تصریح کرد: سیر صعودی ویروس کرونا موجب شده تا امروز برخی شهرستان‌های کشور در وضعیت بحرانی قرار گیرند که اقدامات لازم برای کاهش آسیب‌ها در شهرستان خرم‌دره انجام می‌شود.

وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عبور از شرایط امروز تاکید کرد و گفت: رعایت نکردن اصول اولیه موجب افزایش میزان انتشار این ویروس می‌شود.

این مسئول بیان داشت: امروز عصر در جلسه ستاد کرونای استان زنجان تصمیمات نهایی اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید اخذ و اعلام می‌شود.

وی گفت: انتظار داریم مردم با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا برای حفظ سلامتی خود و جامعه تلاش کرده و از برگزاری مراسم‌های تجمعی خودداری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر