logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار طارم خبر داد؛

پروژه‌های توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار همچنان در انتظار تامین آب

پروژه‌های-توسعه-باغات-زیتون-در-اراضی-شیبدار-همچنان-در-انتظار-تامین-آب
فرماندار طارم با اشاره به اینکه تا امروز همچنان آب به پروژه‌های توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار طارم انجام نرسیده است گفت: برای این پروژه‌ها بالغ بر 100 میلیارد تومان هزینه شده است.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اجرای طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار اظهار کرد: حل مشکل این طرح از طریق نمایندگان دوره قبل و همچنین نمایندگان فعلی،شرکت آب منطقه‌ای، استاندار زنجان و جهادکشاورزی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید براینکه تا به امروز مشکل تخصیص آب این پروژه‌ها حل نشده اما برخی از مسئولان مربوطه قول‌هایی دادند تصریح کرد: امیدواریم به درخواست مردم که حدود 10 سالی است با این مشکل مواجه هستند پاسخ داده شود.

فرماندار طارم با تاکید براینکه برای این 4 پروژه بالغ بر 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است بیان کرد: اگر تخصیص آب برای این پروژه‌ها انجام نشود مردم خسارت‌های بسیار زیادی را متحمل خواهند شد.

وی با بیان اینکه به جد پیگیر هستیم تا تخصیص آب اتفاق بیفتد عنوان کرد: اگر تخصیص آب برای این پروژه اتفاق نیفتد با مشکلات اجتماعی مواجه خواهیم شد چون مردم به امید رسیدن به نتیجه در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند.

صفری از برطرف شدن مشکل برق این پروژه خبرداد و خاطرنشان کرد: برای برق رسانی این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با تاکید براینکه مشکلی از لحاظ برق‌رسانی در این پروژه نداریم گفت: تنها مشکلی که در این پروژه‌ها با آن مواجه هستیم مشکل تخصیص آب است که مسئولان ارشد استانی نیز به جد این موضوع را پیگیری می‌کنند.//ع  

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر