logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد؛

وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در زنجان

وضعیت-نگران-کننده-شیوع-کرونا-در-زنجان
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان بسیار نگران کننده است گفت: درخواست تمدید محدودیت ها به ستاد کرونا استان داده شد.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان اظهار کرد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در زنجان نگران کننده است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد تمدید محدودیت ها را به ستاد کرونا استان دادیم و امروز در جلسه ستاد کرونا در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت شهرستان خرمدره بحرانی اعلام شده و وضعیت زنجان نیز بهتر از خرمدره نیست، عنوان کرد: متاسفانه عده زیادی از مردم زنجان بیماری کرونا را جدی نگرفتند و شاهد اجتماعات زیادی در جامعه هستیم.

وی به اجتماعی که اخیرا در پیاده راه سبزه میدان زنجان برگزار شد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بی توجهی مردم به شیوع کرونا نشان از وضعیت نگران کننده دارد.

عسگری با اشاره به اینکه شب گذشته شاهد برگزاری کارناوال عروسی در زنجان بودیم، افزود: متاسفانه مردم به جای اینکه نسبت به کسانیکه تجمع می کنند تذکر دهند با این افراد همراهی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما مخالف شادی مردم نیستیم اما در شرایط کنونی برگزاری تجمعات به هیچ عنوان کار درستی نیست، افزود: علی رغم اینکه اصلا تمایلی برای افزایش محدودیت ها نداریم اما اگر این تجمعات ادامه داشته باشند قطعا نسبت به افزایش محدودیت ها اقدام خواهیم کرد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از مردم درخواست می کنیم به خاطر خودشان هم که شده پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ابراز کرد: متاسفانه خیلی از افراد به دلیل ایجاد محدودیت ها با مشکل مواجه شدند و باید گفت افرادی که به دستورات ستاد کرونا بی توجه هستند نسبت به حق الناس بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاصر تنها چیزی که می تواند موجب کاهش شیوع بیماری کرونا شود استفاده از ماسک است افزود: در تولید ماسک نیز هیچ مشکلی در سطح استان زنجان نداریم و ماسک با قیمت 1000 تومان در سطح شهرستان زنجان به وفور وجود دارد.

عسگری با بیان اینکه متاسفانه با وجود تاکیدات افزایش شیوع کرونا مردم کاملا بی تفاوت هستند عنوان کرد: با افرادی که نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند، برخورد خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر