logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۷۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

خروج گوشت مرغ از استان زنجان ممنوع است

خروج-گوشت-مرغ-از-استان-زنجان-ممنوع-است
استاندار زنجان گفت: تا زمانی که روزانه ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع نشود، خروج گوشت از استان زنجان ممنوع است.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهارداشت: باید ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع شود تا نیاز استان تامین شود و با افرادی که با این موضوع مشکل دارند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم نباید با کسی مسامحه کنیم، افزود: شرایط امروز جامعه عادی نیست و نباید برخی‌ها احساس کنند هر کاری را می‌توانند انجام دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا زمانی که ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع نشود مجوز قطعه‌بندی و خروج از استان داده نمی‌شود.

استاندار زنجان بیان داشت: اگر اتحادیه‌ها در زمینه حل مشکلات حرفی دارند پیشنهاد بدهند و من  در مقابل رسانه‌ها و مردم قول می‌دهم به تمام ایده‌های اتحادیه‌ها برای گره‌گشایی از مردم عمل کنم.

حقیقی با بیان اینکه در زمینه گندم و روغن هیچ مشکلی در استان زنجان وجود ندارد، افزود: اگر مشکلی وجود دارد باید جای دیگری جستجو شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توزیع مرغ و تخم‌مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: باید ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع و سهم شهرستان‌ها اختصاص یابد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه اصناف باید قیمت‌گذاری یکسان داشته و قیمت در معرض دید مردم قرار گیرد و اولویت اصلی توزیع مناطق محروم است.

استاندار زنجان بر ضرورت قیمت‌گذاری از سوی سازمان صمت تاکید کرد و گفت: قیمت باید در همه مناطق یکسان بوده و تغییر قیمتی مشاهده نشود.

حقیقی بیان داشت: در ارتباط با تامین سوخت مردم بع ویژه نفت سفید در روستاها نباید مشکلی وجود داشته باشد و اگر جایی مشکل وجود دارد باید گزارش و حل شود.

وی برضرورت توزیع عادلانه لاستیک تاکید کرد و گفت: برخی اصناف در پیاده راه و محل عبور مردم نسبت به فروش اقدام می‌کنند که باید برخوردهای لازم با این افراد انجام شود.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر