logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۷۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام با دستور وزیر ورزش و جوانان تکمیل می‌شوند

پروژه‌های-ورزشی-نیمه‌تمام-با-دستور-وزیر-ورزش-و-جوانان-تکمیل-می‌شوند
استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام این استان جهت تکمیل، نیاز به دستور مساعد وزیر ورزش و جوانان دارد، گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان، سالن 3 هزار نفری ابهر و 10 پروژه چمن مصنوعی از جمله این پروژه‌ها هستند.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در آئین افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرستان سلطانیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: 10 پروژه چمن مصنوعی در سطح استان داریم که از 10 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم با دستور مساعد وزیر محترم به اتمام رسیده و افتتاح شوند.

وی، سالن ورزشی 3 هزار نفری ابهر را یکی دیگر از پروژه‌ها بیان کرد و افزود: امسال برای ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان نیز 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملیِ استانی‌شده، تخصیص یافته اما تکمیل آن نیازمند اعتبارات بیشتر بوده و دستور مساعد وزیر محترم را برای تکمیل و بهره‌برداری، می‌طلبد.

حقیقی خاطرنشان کرد: امروز 15 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به نرخ 2 سال قبل، افتتاح می‌شوند که نیمه‌تمام بودند و وزیر ورزش، دستور تکمیل و بهره‌برداری ان را دادند.

استاندار زنجان با اشاره به انتخاب مجمع مشورتی جوانان استان گفت: 92 نفر از جوانان استان، داوطلب این مجمع شدند که طی یک انتخابات توسط جوانان استان به عنوان مجمع مشورتی جوانان استاندار انتخاب شدند و تمام شهرستان‌های استان در این مجمع، نماینده دارند.

وی اظهار داشت: طی 2 سال گذشته، هر یک از مدیرانی که تغییر پیدا کرده‌اند، مدیران جدید منصوب‌شده بین 5 تا 10 سال، جوان‌تر از مدیر قبلی هستند.

حقیقی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها در سال جاری این بود که 2 نفر از کارکنان کمتر از 38 سال هر یک از دستگاه‌های اجرایی به مدت 2 ماه تحت آموزش قرار گرفتند و از شهریورماه تاکنون 30 نفر از آن‌ها وارد بدنه مدیریتی استان شده‌اند تا در کنار افراد مجرب قرار گرفته و در آینده به استان کمک کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر