logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۷۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر ورزش و جوانان:

حضور مردم در نهادهای مدنی، تقویت‌کننده پایه‌های نظام است

حضور-مردم-در-نهادهای-مدنی،-تقویت‌کننده-پایه‌های-نظام-است
وزیر و رزش و جوانان با بیان اینکه حضور مردم در نهادهای مدنی، تضعیف‌کننده نبوده بلکه تقویت‌کننده پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم با حضور در نهادهای مدنی به صورت آزادانه نسبت به مسئولن انتقاد می‌کنند و این انتقاد نیز به معنای انقتاد از نظام نیست بلکه انتقاد از مسئولان است.

به گزارش موج رسا; مسعود سلطانی‌فر امروز در آئین افتتاح خانه جوان استان زنجان اظهار داشت: بیان خواسته‌ها و انتظارات و انتقادات مردم در نهادهای مدنی، نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به کشور بوده و سبب ایجاد آرامش و رشد و توسعه کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه حتی یک نفر از دستگیرشدگان و آسیب‌دیدگان ناآرامی‌های سال‌های ۹۶ و ۹۸ از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد نبودند، تصریح کرد: این امر نشان می‌دهد که یک میلیون جوان با حضور در نهادهای مدنی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خانه‌های جوان این فرصت را به دست ی‌آورند که بیان آزادانه داشته باشند.

سلطانی‌فر افزود: جوانان در نهادهای مدنی به خودشان اجاره نمی‌دهند که در ناآرامی‌ها شرکت کنند که ما باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم تا موجب تحکیم پایه‌های امنیت ملی کشور را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باور داریم که حضور جوانان در تمام عرصه‌ها راهگشا است، گفت: بخش قابل توجهی از جوانان عضو نهادهای مرتبط با وزارت ورزش و جوانان طی سال‌های آتی در مسئولیت‌های کلیدی کشور می‌نشینند و نقش خود را در توسعه کشور ایفا می‌کنند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون 14 نفر از مدیران کل استانی بین 35 تا 45 سال سن دارند که می‌توانند با طی مدارج ترقی طی سال‌های آینده مسئولیت‌های بالاتری بگیرند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: در بخش روسای فدراسیون‌های ورزشی و مدیران ستادی وزارت نیز جوانگرایی کرده‌ایم و مدیران حوزه معاون امور جوانان نیز کمتر از ۴۰ سال سن دارند.

وی افزود: خیالمان راحت است که کادر مدیریتی وزارت ورزش و جوانان تا چند سال آینده را تامین کرده و شرایط خوبی از جهت نیروی انسانی فراهم شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه 30 درصد مدیران کشور باید از بین جوانان و بانوان باشد، گفت: این رقم تا سال گذشته به ۲۶ درصد رسیده بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر