logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۷۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر ورزش و جوانان:

برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در هاله‌ای از ابهام است

برگزاری-مسابقات-انتخابی-المپیک-در-هاله‌ای-از-ابهام-است-
وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش موج رسا; مسعود سلطانی‌فر امروز در آئین افتتاح پروژه‌ های ورزشی در سلطانیه با اشاره به اینکه پروژه‌های قابل افتتاح خوبی در وزرات ورزش و جوانان وجود دارد اظهار کرد: تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌ریزی‌های لازم جهت افتتاح 600 پروژه ورزشی را در سطح کشور داریم.

وی با تاکید براینکه این پروژه‌ها زیرساخت‌های خوبی برای سلامت جامعه می‌تواند باشد تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های وزرشی در قهرمان پروری و مدال آوری کشور تاثیر بسیار زیادی دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بخش ورزش‌های نیز برنامه‌‌ریزی‌های خوبی در سطح کشور داریم عنوان کرد: در وضعیت فعلی که شاهد افزایش شیوع بیماری کرونا هستیم برنامه‌ریزی جهت توسعه آموزش ورزش‌های همگانی برای مردم هستیم.

وی عنوان کرد: در این شرایط برگزاری مسابقات ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا در بسیاری از دنیا متوقف شده است.

سلطانی‌فر ابراز کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک‌ در هاله‌ای از ابهام بوده و مشخص نیست که در سال آینده این مسابقات برگزار خواهد شد یا نه.

وی خاطر نشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در این ایام که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده فعالیت‌های ورزشی را با رعایت پروتکل بهداشتی در بین مردم افزایش دهیم تا سلامت جامعه نیز با خطر مواجه نشود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر