logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۷۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان خبرداد

توزیع بسته‌های معیشتی جامعه ورزشی استان زنجان در بین نیازمندان

توزیع-بسته‌های-معیشتی-جامعه-ورزشی-استان-زنجان-در-بین-نیازمندان
رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان از توزیع بسته‌های معیشتی جامعه ورزشی استان زنجان در بین نیازمندان خبر داد.

طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج ورزشکاران در استان زنجان اظهار کرد: 100 بسته توسط هیئت جودو استان زنجان جمع آوری شده و در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته 300 هزار تومان بود تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج همایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان اجرا می‌شود.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با تاکید براینکه کارت هدیه 300 هزار تومانی در بین ورزشکاران نیازمند توزیع خواهد شد افزود: در این همایش تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا اقلام بیشتری را جمع آوری کرده و در بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع کنیم.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیرین حوزه ورزش در رزمایش کمک مومنانه افزود: خیرین پای کار هستند و مشارکت‌های بسیار خوبی را در حوزه کمک مومنانه دارند.

امیری با بیان اینکه برخی از شهرستان‌ها از قبیل ابهر و خدابنده در رزمایش کمک فعالیت بسیار خوبی دارند عنوان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ابراز کرد: اخیرا در شهرستان ابهر 32 میلیون تومان هزینه‌ مراسم ترحیم یک مادر برای خرید 10 گوشی برای دانش آموزان بی‌بضاعت اختصاص یافت تا این دانش آموزان بتوانند در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کنند.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با تاکید براینکه خانواده‌های نیازمند جامعه ورزشی استان شناسایی شدند افزود: بسته‌های معیشتی جمع آوری شده در بین این خانواده‌ها توزیع خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر