logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۷۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

کمک 8 میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت استان زنجان

کمک-8-میلیارد-تومانی-خیرین-به-حوزه-سلامت-استان-زنجان
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از کمک 8 میلیارد تومانی تومانی خیرین به حوزه سلامت در استان زنجان خبر داد و گفت: این اعتبارات صرف خرید تجهیزات پزشکی مراکز درمانی استان شد.

به گزارش موج رسا; مقتدا شعوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سرعت شیوع پیک سوم کرونا بسیار بالا است اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته که این بیماری در استان زنجان شیوع پیدا کرد اقدامات مقابله ای در سطح استان آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه تا آخر شهریور ماه حدود 8 میلیارد تومان کمک های مادی و تجهیزاتی به دانشگاه علوم پزشکی زنجان به منظور مقابله با بیماری کرونا شد عنوان کرد: از طریق کمک های مالی به مراکز درمانی دستگاه های ونتیلاتور و تجهیزات پزشکی خریداری شد. 

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به حضور پر رنگ خیرین در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: خیرین زیادی در استان زنجان در حوزه سلامت فعالیت می کنند که اقدام خداپسندانه این افراد قابل تقدیر است.

وی از تشکیل پویش مردمی نذر سلامت در استان زنجان خبرداد و افزود: این پویش با هدف تامین زیرساخت های سلامت با شعار انفاق کریمانه و ایثار عاشورایی تشکیل شده است.

شعوری بیان کرد: مردم از این پویش استقبالی خوبی دارند و اگر بتوانیم نذر سلامت را در جامعه نهادینه کنیم میتوانیم زیرساخت های لازم را برای خدمت رسانی مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

وی بیان کرد: از مردم درخواست میکنیم در این پویش مشارکت داشته باشند تا بتوانیم با تامین زیرساخت های سلامت خدمات رسانی به مردم را افزایش دهیم.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره آیین محبت در زنجان خاطرنشان کرد: امسال این جشنواره به صورت بین المللی با هدف استفاده از ایده های جدید برای تسهیل و افزایش خدمات رسانی برگزار می شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر