logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

اتحاد نیروهای مسلح، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است

اتحاد-نیروهای-مسلح،-دشمنان-را-در-رسیدن-به-اهدافشان-ناکام-گذاشته-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌های پلیس در جامعه گفت: تداوم تعامل سپاه با پليس نقش مهمي در برقراري امنيت دارد و اتحاد نیروهای مسلح کشورمان دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی سپاه استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس اظهار کرد: اعتماد مردم به پليس بزرگترين سرمايه است و اين اعتماد با خوش رويي كاركنان به هنگام انجام وظيفه به دست مي‌آيد.

وی با تاكيد بر اينكه كار با مردم از حساسيت بالايي برخوردار است و اين نيازمند توجه به مسائل معنوي است كه به حمد الله پليس كشور ما يك پليس معنوي است تصریح کرد: امنيت بستر مهم سرمايه گذاري است و امنيت مطلوب موجود، استان زنجان را بهترين گزينه براي سرمايه گذاري كرده است.

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

در ادامه سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره بر ارتقاء گسترش تعاملات نیروهای مسلح در استان گفت: امنيت عمومي به‌عنوان مقوله‌اي فراگير و پيش‌شرط در هر نوع برنامه‌ريزي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي جايگاهي برجسته دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه نيروي انتظامي استان، آمادگي لازم براي همکاري و تعامل در تمام زمينه‌ها با سپاه پاسداران را دارد و مبناي عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ويژه سپاه پاسداران، بر اساس وفاق و همدلي و هم‌افزايي مشترک است.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: نيروي انتظامي و سپاه دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل يکديگر هستند كه اين امر مي‌تواند مايه برکت و موجب اطمينان در جهت تامين آسايش و آرامش خاطر مردم باشد و نيز مي‌توان به واسطه همين هماهنگي از بسياري از نا امني‌ها جلوگيري کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر