logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۷۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

1000 تخت نقاهتگاهی در استان زنجان آماده‌سازی شده است

1000-تخت-نقاهتگاهی-در-استان-زنجان-آماده‌سازی-شده-است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: یک هزار تخت نقاهتگاهی در استان زنجان آماده‌سازی شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

علیرضا آرمانی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل استفاده از تمامی ظرفیت بخش‌های بیمارستانی، از ظرفیت نقاهتگاه‌ها استفاده نمی‌شود.

وی افزود: هنوزی نیازی به استفاده از ظرفیت نقاهتگاه‌ها در استان زنجان نشده است اما در دو موج گذشته کرونا 3 هزار تخت در این نقاهتگاه‌ها ظرفیت سازی شد.

این مسئول بیان داشت: نقاهتگاه‌ها بر اساس نیاز استان آماده‌سازی می‌شود که تا کنون نیازی به استفاده از خدمات نقاهتگاه‌ها نبوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار تخت نقاهتگاهی آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی است، ادامه داد: در صورت نیاز بیماران به نقاهتگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

آرمانی کیا ادامه داد: بیماران بر اساس تشخصیص پزشک در نقاهتگاه بستری می‌شوند تا خدمات بهداشتی لازم را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که در خانه امکان نگهداری آنها وجود ندارد، در نقاهتگاه‌ها بستری می‌شوند، افزود: باید شرایط لازم برای نگهداری بیماران فراهم شود.

این مسئول تصریح کرد: بهترین کار برای بیماران کرونایی ماندن در خانه با تهویه مناسب و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی است که این امر با تشخیص پزشک انجام می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر هیچ بیماری در نقاهتگاه‌های استان نگهداری نمی‌شود اما در صورت نیاز از این ظرفیت برای خدمات رسانی بهتر به بیماران کرونایی استفاده می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر