logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگيري کلاهبردار 50 میلیاردی در زنجان

دستگيري-کلاهبردار-50-میلیاردی-در-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری 50 میلیاردی از شهروندان کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی ابهر خبرداد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط پایگاه خبری پلیس سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان ابهر با دريافت شکايت 4 نفر از شهروندان ابهری مبني بر کلاهبرداری، موضوع را به طور ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در تحقيقات ماموران مشخص شد فردی سال گذشته با وعده سرمايه گذاری در بازار مسکن و پيش فروش واحدهای مسکوني 50 ميليارد ريال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان ابهر با پيگيريهاي گسترده، تلاش ويژه و به کارگيری شگردهای خاص پليسي، سرنخ‌هايي از حضور و اختفای متهم در "تهران" به دست آوردند و با اخذ نيابت قضائي براي دستگيري وی اقدام کردند.

وی از اجراي عمليات ضربتي و منسجم و دستگيري اين کلاهبردار حين فرار از کشور خبر داد و گفت: متهم در بازجويي‌ها و پس از مشاهده ادله و مستندات غيرقابل انکار پليس، به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی لاعتراف کرد.

سردار جهانبخش با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي پس از تکميل پرونده، به عموم شهروندان توصيه کرد: براي هر گونه سرمايه گذاري از مبادي قانوني اقدام کنيد و موارد مشکوک را به مرکز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهيد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر