logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۷۷۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار طارم:

دانش آموزان ۱۵ روستای طارم به شاد دسترسی ندارند

دانش-آموزان-۱۵-روستای-طارم-به-شاد-دسترسی-ندارند
فرماندار طارم با اشاره به فعالیت مدارس در محدودیت‌های کرونایی گفت: سومین هفته‌ است که تدریس دانش آموزان با سامانه شاد انجام می‌شود که 15 روستای طارم به دلیل نبود اینترنت به این سامانه دسترسی ندارند.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع اجرا محدودیت‌های کرونایی در طارم اظهار کرد: در حال حاضر برخی از محدودیت‌‌ها به صورت استانی اعمال شده و این محدودیت‌ها بدون توجه به شرایط شهرستانی انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه این هفته سومین هفته‌ای است که تدریس دانش آموزان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود تصریح کرد: در سطح شهرستان طارم در مناطقی که دانش آموزان به اینترنت دسترسی دارند آموزش‌ها از طریق نرم افزار شاد انجام می‌شود.

فرماندار طارم با بیان اینکه مناسبت‌های اجتماعی، فرهنگی، نمازجمعه، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند افزود: محدودیت‌هایی که توسط ستاد کرونا استان اعلام شده در سطح شهرستان به صورت دقیق اجرا شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به گزارشات دانشگاه علوم پزشکی وضعیت طارم در شیوع بیماری کرونا در وضعیت ثبات است افزود: این موضوع با همراهی مردم طارم اتفاق افتاده است.

صفری با تاکید براینکه امیدواریم در نیمه دوم سال نیز همین همکاری از سوی مردم اتفاق بیفتد عنوان کرد: برخی از محدویت‌ها نیز از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان طارم وجود داشت که همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه بازار‌های روز بعد از حدود یک هفته از اعلام شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند افزود: تا به امروز اجازه ندادیم در هیچ یک از نقاط شهرستان طارم بازار روز تشکیل شود.

فرماندار طارم بیان کرد: با اعمال این محدودیت‌ها شاید عده‌ای دچار خسارت مالی شوند اما ناچار هستیم این محدودیت‌ها را جهت حفظ سلامت جامعه اعمال کنیم.

وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت قلیانسراها در طارم خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز اجازه فعالیت هیچ قلیان‌سرایی داده نشده و در صورت مشاهده فعالیت زیرزمینی برخورد قانونی با آنها انجام می‌شود.

صفری با تاکید براینکه گشت‌های شبانه روزی توسط شبکه بهداشت در سطح شهرستان فعالیت دارند تاکید کرد: در مقطعی بحث اسکان کارگران فصلی در زمان برداشت محصول مطرح بود که اکثر کشاورزان برای تهیه اسکان کارگران اقدام کرده بودند که ناچار شدیم برای جلوگیری از تجمع افراد برخی از این مکان‌ها را پلمب کنیم.

وی با تاکید براینکه در حدود 15 روستا در شهرستان طارم دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند افزود: دانش آموزان این روستاها با مشکل دسترسی به سامانه شاد مواجه هستند که برای حل این مشکل آموزش و پرورش استان دوره تولید محتوا برای پایه‌های مختلف را به شهرستانها محول کرده است.

فرماندار طارم با تاکید براینکه تولید محتواها شامل جزوه، بروشور، سی‌دی‌های آموزشی وغیره است خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد این تولید محتواها در چند روز آینده در بین دانش آموزان روستاهایی که مشکل اینترنت دارند توزیع شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر