logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۷۷۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان خبر داد

کمبود روغن در برخی مراکز فروش استان زنجان/ مسئولان کنترل بازار کار نمی‌کنند

کمبود-روغن-در-برخی-مراکز-فروش-استان-زنجان-مسئولان-کنترل-بازار-کار-نمی‌کنند
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان گفت: در حال حاضر روغن در برخی فروشگاه‌ها و مراکز خرید با کمبود مواجه است.

مظاهر یوسفی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با وجود اینکه برای قیمت روغن هنوز افزایشی اعلام نشده است برخی واحدها اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود روغن در فروشگاه‌ها و برخی واحدهای صنفی مواجه هستیم، افزود: احتمال احتکار نیز در این زمینه وجود دارد.

این مسئول از پیش‌بینی افزایش 15 تا 20 درصدی قیمت روغن خبرداد و گفت: عدم وجود روغن در بازار موجب شده تا مردم به هر قیمتی روغن تهیه کنند و مسئولان نیز با پدیده‌ مقابله نمی‌کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان عدم نظارت بر بازار را موجب آشفتگی و افزایش خودسرانه قیمت‌ها عنوان کرد و بیان داشت: این عدم نظارت‌ها موجب می‌شود تا گرانی در زنجان نسبت به سایر استان‌های همسایه بیشتر باشد.

امیری با بیان اینکه مسئولان کنترل بازار متاسفانه کاری انجام نمی‌دهند، افزود: بازرسان سازمان صمت نیز به دلیل قراردادی بودن انگیزه‌ای برای کار ندارند.

وی برضرورت افزایش نظارت‌ها بر بازار تاکید کرد و گفت: باید مسئولان فکری به وضعیت موجود بازار داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: قبل از گرانی گوشت نیز به مسئولان در مورد احتمال گرانی گوشزد شد که عدم توجه به این موضوع گرانی را رقم زد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان استان زنجان بیان داشت: باید جلوی واسطه‌گری‌ها گرفته شود تا قیمت‌ها متعادل شده و بازار در وضعیت نامطلوب قرار نگیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر