logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۷۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی زنجان:

شورا طرح جدید واگذاری مدیریت گاوازنگ را رد کرد

شورا-طرح-جدید-واگذاری-مدیریت-گاوازنگ-را-رد-کرد
رئیس شورای اسلامی زنجان گفت: شورای اسلامی شهر زنجان به دلیل مغایرت‌های موجود درطرح واگذاری گاوازنگ به شهرداری، این طرح را رد کرد.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: بر اساس توافقات انجام شد قرار بود مدیریت گاوازنگ زنجان به شهرداری واگذار شود که به دلایل متعددی این امر محقق نشد.

وی با بیان اینکه در طرحی که به شورای اسلامی شهر زنجان ارائه شده، تفاوت‌های چشمگیری دیده می‌شود، افزود: بر اساس این طرح، تنها ارتفاعات منطقه گاوازنگ به شهرداری واگذار می‌شود که این طرح مورد تایید شورا قرار نگرفت.

این مسئول بیان داشت: در طرح جدید تنها ارتفاعات ضلع غربی و جاده‌ای که به سمت روستای امند است، به شهرداری واگذار می‌شود که مورد موافقت اعضای شورای اسلامی قرار نگرفت.

رئیس شورای اسلامی زنجان گفت: تاسیسات ضلع شرقی، دامنه کوه گاوازنگ و منطقه گردشگری گاوازنگ مورد نظر شهرداری بود که مدیریت آن به شهرداری داده نشد.

راشاد با بیان اینکه منظور شهرداری از مدیریت گاوازنگ از منطقه بیمارستان آیت‌الله موسوی تا اطراف و ارتفاعات کوه گاوازنگ بود، افزود: اما آن چیزی که مطرح شد مناطق کوهستانی، بایر و زمین‌های کشاورزی را شامل می‌شد. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر