logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۷۷۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی؛

مراسم وداع با شهید منتجبی در زنجان/ سردار کرمی: حماسه رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر در تاریخ ماندگار شد+ تصاویر

مراسم-وداع-با-شهید-منتجبی-در-زنجان-سردار-کرمی:-حماسه-رزمندگان-در-عملیات-آزادسازی-خرمشهر-در-تاریخ-ماندگار-شد+-تصاویر
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مسعود منتجبی بعد از ۳۸ سال فراق برگزار شد.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امشب در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید منتجبی با اشاره به اینکه شهید منتجبی در عملیات بیت المقدس به شهادت نائل آمد اظهار کرد: در عملیات بیت المقدس رزمندگان اسلام به فرمان امام راحل تمام تلاش خود را بکار بستند تا خرمشهر را آزاد کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از تصرف خرمشهر با حمایت همه جانبه کشورهای استکبار در تلاش بود به پیشروی خود ادامه دهد بیان کرد: صدام اعلام کرده بود که خرمشهر قابل نفوذ نیست و به هیچ عنوان ایرانی‌ها نمی‌توانند خرمشهر را پس بگیرند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره اینکه صدام همچنین اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را بگیرند کلید بصره را به آنها خواهم داد ابراز کرد: رزمندگان اسلام از ارتش، سپاه و بسیج دوش به دوش هم در برابر دشمن ایستادند تا پیام امام (ره) را تحقق بخشند.

وی تاکید کرد: عملیات بیت المقدس با عزم رزمندگان آغاز شد و خطی که در خرمشهر ایجاد کرده بود تقریبا غیر قابل نفوذ بود اما رزمندگان اسلام با کمک خدا از کارون عبور کردند و توانستند خط دشمن را بشکنند و نبرد بسیار سنگینی با دشمن داشتند.

سردار کرمی با بیان اینکه شهید منتجبی جزو یکی از گردان‌های خط شکن عملیات بیت‌المقدس بودند عنوان کرد: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر حماسه بزرگی را آفریدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود خرمشهر را از دست دشمن آزاد کردند و فرمان امام راحل را تحقق بخشیدند ابراز کرد: امروز نیز تکلیف ما این است که از رهبر عزیزمان پشتیبانی کنیم و به فرمانشان همانند شهدا عمل کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: امروز مدیون خون شهدا هستیم و باید در برابر دشمن بایستیم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود برسد.

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

 

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

شهید منتجبی

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر