logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۷۷۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه ستاد اقامه نماز مطرح شد؛

انتقاد استاندار زنجان از بی‌برنامگی اداره کل فرهنگ و ارشاد در شرایط کرونا/ برای حوزه نماز باید برنامه داشت

انتقاد-استاندار-زنجان-از-بی‌برنامگی-اداره-کل-فرهنگ-و-ارشاد-در-شرایط-کرونا-برای-حوزه-نماز-باید-برنامه-داشت
استاندار زنجان از بی‌برنامگی اداره کل فرهنگ و ارشاد در شرایط کرونا انتقاد کرد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در شورای اقامه نماز استان زنجان اظهارداشت: کسب جایگاه برتر در حوزه نماز در استان زنجان، جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به خانوادگی شدن ویروس کرونا و افزایش بیماران جوان، افزود: شدت و چسبندگی ویروس کرونا افزایش یافته و مشکلاتی را به وجود آورده است.

این مقام مسئول بر ضرورت ۱۰۰ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مکافات استان با افرادی است که از ماسک استفاده نمی‌کنند‌.

استاندار زنجان از افزایش برخورد با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، خبرداد و گفت: ۷۰۰ هزار انواع ماسک در استان زنجان به قیمت مناسب عرضه می‌شود.

حقیقی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۷ درصد مردم استان زنجان درگیر ویروس کرونا شده‌اند، افزود: مراقبت‌های انجام شده موجب درگیری کمتر مردم شده است.

وی بیان داشت: امروز مراسم تشییع شهید منتجبی باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

این مقام مسئول یادآورشد: برنامه‌های نماز باید براساس شرایط امروز جامعه محقق شده و برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس انجام شود.

استاندار زنجان بیان داشت: حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا پای کار باشند در حالی که تنها استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما در این زمینه فعالیت می‌کنند.

حقیقی با بیان اینکه ارشاد باید برنامه‌های خوبی ترتیب دهد اما هیچ برنامه‌ای برگزار نمی‌شود، افزود: در حوزه اثر بخشی نماز نیز باید با وجود توطئه‌ها و فتنه‌گری دشمنان برنامه و طراحی داشت.

وی یاداورشد: باید افراد با انگیزه برای احیای فرهنگ نماز در خانواده‌ها و دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد تا با ارائه طرح اقدامات انجام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: زمین برای احداث ستاد اقامه نماز در هفته آینده اختصاص می‌یابد اما از فضاهای خالی استانداری نیز می‌شود استفاده کرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر