logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۷۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان مطرح کرد

لزوم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای برنامه‌‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز زنجان

لزوم-تخصیص-اعتبار-مورد-نیاز-برای-برنامه‌‌های-فرهنگی-ستاد-اقامه-نماز-زنجان
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان بر لزوم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای برنامه‌‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان اظهارداشت: ستاد اقامه نماز استان زنجان در سال گذشته ستاد برتر کشوری معرفی شد.

وی با اشاره به برگزاری ۵۰ حلقه معرفتی، ۱۵۰ نشست دانش‌آموزی و  ۱۱۰ نشست خانواده مطهر در زنجان، گفت: برگزاری ۱۵ دوره آموزشی، ۱۵ طرح پیوند مسجد و مدرسه و مشارکت در ۵۰ برنامه فرهنگی و تبلیغی از اقدامات انجام شده از سوی این ستاد محسوب می‌شود.

این مسئول از برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح استان و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور مبلغین رسانه‌ای خبرداد و گفت: ساماندهی و نظارت نمازخانه‌های بین راهی جزو اولویت‌های ستاد اقامه نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه در مقایسه با سال ۹۷ تغییر محسوسی در عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص نماز مشاهده نمی‌شود، بیان داشت: در  ارزیابی ۷۵ دستگاه‌ اجرایی، سه دستگاه جهاد کشاورزی، کمیته امداد و فنآوری اطلاعات استانداری زنجان نمره ۱۰۰ را اخذ کردند.

حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه محوریت فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان مدارس و نوجوانان است که پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، افزود: هئیت‌های اندیشه ورز نماز در مدارس تشکیل و پیش اجلاس‌های نماز با عنوان پیوند نماز،خانه، مدرسه و مسجد امسال برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت تخصیص اعتبار مورد نیاز برای برنامه‌‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز و ارائه راهکار برای سهولت جذب اعتبار تاکید کرد و افزود: مکان ستاد اقامه نماز استان نیاز به مکانی ثابت دارد که ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان نیز با انتقاد از وضعیت نمازخانه‌های بین راهی و نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی, بر ضرورت بازنگری در این زمینه تاکید کرد و گفت: هزینه کردن در نماز موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره به رنگ قنوت به عنوان یک برنامه انگیزشی خوب، ادامه داد: راه‌اندازی اردوگاه برای مسائل دینی، قرآنی و نماز ضروری است.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی نباید تعطیل شود.

وی با بیان اینکه از نظر ظرفیت مکانی و نیرویی به ستاد اقامه نماز استان کمک می‌شود، افزود: در طرح هجرت فعالیت‌های مطلوبی در حوزه نماز از سوی طلاب انجام شده است.

این مسئول برضرورت استفاده از ظرفیت خیرین تاکید کرد و گفت: باید از خودمان برای ارائه خدمات در حوزه نماز آغاز کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر