logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۷۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان:

خبری از توزیع تخم مرغ 14500 تومانی نیست/ نظارت ضعیف بر بازار

خبری-از-توزیع-تخم-مرغ-14500-تومانی-نیست-نظارت-ضعیف-بر-بازار
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: هنوز تخم مرغ با قیمت مصوب 14 هزار و 500 تومان در زنجان توزیع نشده است.

امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: قیمت تخم مرغ در ستاد تنظیم بازار استان زنجان 14 هزار و 500 تعیین شد و قرار شد با همین قیمت 10 تن در استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه هنوز توزیعی در استان اتفاق نیفتاده است، افزود: متاسفانه برخی مسئولان فقط در حضور رسانه به مدیران تشر می‌زنند در حالی که هیچ کاری انجام نمی‌شود.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر قیمت تخم مرغ در بازار 18 هزار تومان است و از توزیع 10 تن خبری نیست و طرح ستاد تنظیم بازار برای متعادل سازی بازار شکست خورده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان با بیان اینکه قیمت مصوب باید برای همگان بوده و در دسترس عموم قرار گیرد، افزود: هیچ‌کس حاضر نیست از محله خود به محله دیگری برای خرید 2 هزار تومان کمتر مراجعه کند.

امیری با اشاره به اینکه 30 درصد نهاده به قیمت دولتی و  70درصد نهاده به قیمت غیردولتی به مرغدار ارائه می‌شود، افزود: مرغداران با ارز 4 هزار و 200 تومانی نهاده گرفته‌اند اما مرغ را با ارز 30 هزار تومانی به مردم ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظارتی در بازار وجود ندارد تا این موضوع ساماندهی شود، افزود: در این بین فقط واسطه‌ها و مرغداران سود می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر