logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بدنبال بازگرداندن 10 واحد به چرخه تولید هستیم

بدنبال-بازگرداندن-10-واحد-به-چرخه-تولید-هستیم
استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 10 واحد تولیدی راکد را به چرخه تولید بازگرداندیم گفت: تا پایان امسال نیز 10 واحد تولیدی به چرخ تولید برمی‌گردند.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه ستاد رفع موانع تولید با بیان اینکه تلاش و همت همه اعضای ستاد تامین استان این است که مشکل تولیدکنندگان حل و فصل شود اظهار کرد: در این راستا اقدمات بسیار خوبی در سطح استان انجام شده است.

وی با تاکید براینکه متاسفانه مشکلی که ما داریم این است که مدیران از عملکرد خود گزارشی نمی‌دهند تصریح کرد: همه جلسات رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی برگزار می‌شود و از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی می‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدف ما حمایت و رونق تولید است افزود: افزایش میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان نتیجه برگزاری این جلسات و رسیدگی مشکلات صنایع از نزدیک است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 واحد تولیدی را توانستیم به چرخه تولید برگردانیم عنوان کرد: امسال نیز حل مشکل 10 واحد تولیدی را در برنامه داریم و در تلاش هستیم این واحدها را نیز به چرخه تولید برگردانیم.

حقیقی با تاکید براینکه امسال ارزش واحدهایی که قرار است به بهره‌برداری برسند بالای 5 هزار میلیارد تومان است گفت: در حال حاضر به دنبال نهایی کردن تخصیص 5 هزار میلیارد تومان برای صنایع استان هستیم که همه این اتفاقات به راحتی بدست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه مشکل ضمانت واردات موقت واحدهای سرب و روی پیگیری می‌شود افزود: این موضوع در سطح کشوری پیگیری شده و تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا گمرک در قبال واردات موقت ضمانت نامه دریافت کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه پیگیر همه مشکلات واحدهای سرب و روی استان هستیم بیان کرد: 75 درصد صادرات استان زنجان مربوط به واحدهای سرب و روی است.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات همه واحدها را پیگیری می‌کنیم تا نهایی شود و اگر مشکلی هم مربوط به مسائل کشوری باشد نسبت به حل آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

حقیقی با تاکید براینکه در کنار بخش خصوصی هستیم افزود: تمام تلاش ما این است که در شرایط فعلی مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرده و گره مشکلات آنها را باز کنیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر