logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۷۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

200 نفر از کارگران فولاد ایجرود به سرکار برگشتند/ تلاش برای حل ایرادات زیست محیطی

200-نفر-از-کارگران-فولاد-ایجرود-به-سرکار-برگشتند-تلاش-برای-حل-ایرادات-زیست-محیطی
رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: با فعال شدن واحد فرومنگز 200 نفر از کارگران فولاد ایجرود به سرکار برگشتند.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه فولاد ایجرود اظهار کرد: خط تولید مربوط به ریخته گری چدن این واحد تولیدی به خاطر نبود واردات مواد اولیه از حدود سه سال پیش غیرفعال شده است.

وی با بیان اینکه خط تولید کنسانتره آهن و گوندله آهن راه اندازی شده است، ابراز کرد: با فعال سازی واحد فرومنگنز حدود 200 نفر از پرسنل کارخانه فولاد ایجرود به سرکار برگشتند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: به دنبال این هستیم تا ایرادات زیست محیطی این واحد تولیدی را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از حل مشکلات و صدور پروانه و همچنین حل موضوع تامین سوخت این کارخانه رونق بیشتری خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این 200 نفر کارگر اغلب کارگران تعدیل شده بودند، خاطرنشان کرد: این نیروها در طول یک ماه تاکنون اضافه شدند.

فغفوری با اشاره به ایرادات زیست محیطی کارخانه فولاد ایجرود گفت: محیط زیست به واحد چدن مجوز داده بود و اکنون درخواست این است که مجوز خطوط جدید داده شود.

وی با بیان اینکه حرف محیط زیست این است که واحد چدن را از پروانه حذف کند، افزود: درخواست ما این است که مجوز واحد چدن باقی بماند و هرموقعی که این واحد تولید خواست خط تولید چدن را راه اندازی کند، برای مجوزهای جدید محدودیت ایجاد شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر