logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۷۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در آخر ماه صفر مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های-حسینیه-اعظم-زنجان-در-آخر-ماه-صفر-مجازی-برگزار-می‌شود
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان در روزهای آخر ماه صفر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه وضعیت انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن اعلام می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای آخر صفر به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر گرامی اسلام خبرداد و گفت: هزینه‌های عدم برگزاری برنامه‌های تجمعی در مراحل مختلف برای برنامه‌های دیگر در نظر گرفته می‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در اوایل سال جاری 100 میلیون تومان بسته‌‌های معیشتی تهیه و در بین مردم توزیع شد، افزود: 1.5 میلیارد تومان نیز از محل نذورات مردمی بسته‌‌های معیشتی توزیع شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به فعالیت صندوق قرض‌الحسنه و  دارالشفای حسینیه اعظم زنجان، یادآورشد: این مراکز با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی به مردم خدمات رسانی می‌‌کنند.

شهامی با اشاره به برگزاری برنامه های ماه محرم در حسینیه اعظم زنجان، گفت: بخش قابل توجهی نیز برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برگزاری برنامه های ماه محرم اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه دسته عزاداری این حسینیه در ایام ماه محرم برگزار نشد اما مردم نذورات خود را به این مسجد اهدا کردند، یادآورشد: حدود 40 هزار بسته تبرک گوشت در سطح استان زنجان توزیع شد.

این مسئول تصریح کرد: 70 درصد برنامه‌‌های حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر برقرار است و فقط برنامه‌‌های تجمعی برگزار نمی‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر