logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۷۶۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

پیکر مطهر شهید منتجبی پنجشنبه این هفته وارد زنجان می‌شود

پیکر-مطهر-شهید-منتجبی-پنجشنبه-این-هفته-وارد-زنجان-می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید منتجبی پنجشنبه این هفته وارد زنجان می‌شود گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از مجموع 3 هزار و 535 شهید استان زنجان بیش از 150 شهید جزو شهدای جاوید الاثر هستند اظهار کرد: تا به امروز 57 شهید جاوید الاثر استان شناسایی و اعلام نتیجه شدند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 100 خانواده جزو خانواده‌های جاوید الاثر هستند بیان کرد: بر اساس انجام آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از شهدای تازه تفحص شده متعلق به استان ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید براینکه شهید مسعود منتجبی به عنوان بسیجی در عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد افزود: این شهید بزرگوار در سن 21 سالگی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه تجدید بیعت با این شهید و مراسم خاکسپاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد گفت: زنجان با حضور پیکر مطهر این شهید عطر آگین خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری مراسم خاکسپاری این شهید انجام شده است بیان کرد: روز پنج شنبه مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید در ورودی شهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کر د: مراسم وداع با شهید نیز در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه استان در جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع روز جمعه 28 صفر مصادف با سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت رسول اکرم(ص) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از میدان 15 خرداد تا گلزار شهدای پایین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیکر پاک این شهید بزرگوار در جایگاهی که در گلزار پایین شهدای زنجان که نزدیک به 38 سال گذشته به نام این شهید در نظر گرفته شده خاکسپاری خواهد شد.//ع  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر