logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۷۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

شهید منتجبی در راه آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد+ فیلم

شهید-منتجبی-در-راه-آزاد-سازی-خرمشهر-به-درجه-رفیع-شهادت-نائل-آمد+-فیلم
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجان در آزاد سازی خرمشهر گفت: رزمندگان زنجان در عملیات‌‌های آزاد سازی خرمشهر خط شکن بودند که شهید منتجبی عضو یکی از گردانهای خط شکن زنجان بود.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شهید منتجبی از زنجان اعزام شده بود اظهار کرد: این شهید بزرگوار در مرحله دوم عملیات بیت‌المقدس همزمان با 17 اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید اخیرا تفحص شده که یکی از بسیجیان گردان‌های خط شکن بود.

سردار کرمی با تاکید براینکه سپاه استان در 4 مرحله عملیات بیت‌المقدس در قالب 6 گردان حضور داشت افزود: نیروهای استان زنجان در این عملیات خط شکن بودند و اولین نیروهایی بودند که وارد خرمشهر شدند.

وی با تاکید بر اینکه عملیات آزاد سازی خرمشهر یک نبرد تاریخی بود چرا که امام راحل فرموده بودند خرمشهر باید آزاد شود افزود: رزمندگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر حسین وار جنگیدند و این شهر را از دست دشمن آزاد کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس در آن زمان کشور ما از دست دشمن نجات دادند عنوان کرد: شهدا و حماسه‌های آنان هیچ وقت فراموش نمی‌شود همانطور که هر روز از واقعه عاشورا دور می‌شویم این واقعه در بین مردم پررنگ‌تر می‌شود، شهدا نیز همان گونه هستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز پیکر این شهید تازه تفحص شده برای ما و نسل‌های امروز پیام دارد یعنی ما هیچ وقت از اسلام، انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه و همچنین از روحیه جهاد و شهادت نباید غافل شویم.//ع

    

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر