logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۷۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دادگستری استان زنجان:

هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند

هیچ-یک-از-عریضه-نویسان،-حق-دریافت-وجه-نقد-بابت-ارائه-خدمات-ندارند-
معاون دادگستری استان زنجان با اشاره به لزوم ساماندهی عریضه نویسان گفت: هیچ یک از عریضه نویسان، حق دریافت وجه نقد بابت ارائه خدمات ندارند.

به گزارش موج رسا; منصور مختاری معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان زنجان در جلسه ساماندهی عریضه نویسان زنجان که با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی عمرانی و پشتیبانی، رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب و معاون دادستان زنجان برگزار شد اظهار کرد: ساماندهی عریضه نویسان یکی از برنامه های دادگستری استان بود تا ضمن ساماندهی آنان، به مسائل و مشکلات آنان نیز رسیدگی شود.

وی افزود: هم اکنون تعداد 10 عریضه نویس در زنجان فعالیت دارند که از این تعداد 4 نفر خانم و 6 نفر آقا هستند که مقرر شد تعداد عریضه نویسان مستقر از 10 به 14 نفر افزایش پیدا کند.

معاون دادگستری کل استان زنجان بیان کرد: این جلسه که با موضوع افزایش تعرفه عریضه نویسان برگزار شده بود پس از بررسی و تبادل نظر میان دو طرف و .با توجه به اینکه افزایش 5 در صدی تعرفه در شهریور ماه اعمال شده بود موضوع افزایش تعرفه مورد تصویب قرار نگرفت.

مختاری ادامه داد: در تمامی حوزه های قضایی هیچ یک از عریضه نویسان حق ندارند بابت ارائه خدمات وجه نقد دریافت کنند و فقط بایستی از دستگاه پوز استفاده کنند. در صورت عدم رعایت مورد فوق در مرحله اول برخورد جدی و در صورت تکرار این موضوع قرارداد بصورت یک طرفه فسخ خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تمدید قرار داد عریضه نویسان منوط به تایید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان است و اگر این مقام نظارتی عملکرد عریضه نویسان را تایید کرد، قرارداد آنها تمدید خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر