logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۷۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

محدودیت‌های کرونایی باید برای همگان یکسان باشد

محدودیت‌های-کرونایی-باید-برای-همگان-یکسان-باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بام و دوهوای دولت موجب شده تا تصمیمات درستی برای مقابله با بیماری کرونا اتخاذ نشود.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: سیاست نامطلوب دولت در اعمال محدودیت‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در چند ماه گذشته به وضوح دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی موارد با سختگیری‌های دولت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه هستیم و در برخی موارد سهل‌انگاری می‌شود، افزود: باید دولت سیاست جدی برای همه موارد اتخاذ کند تا مشکلات در این زمینه کاهش یابد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها بهداشتی باید برای همگان یکسان بوده و نباید اجازه داد در بخشی کمرنگتر اجرایی شود چرا که عواقب سویی خواهد داشت.

طاهری با بیان اینکه در برخی از مراکز دولتی و بخش‌های عمومی شاهد رعایت مطلوب پروتکل‌های بهداشتی هستیم، افزود: مردم در رعایت پروتکل‌ها نیز نقش خوبی را ایفا کرده‌اند.

وی یادآور شد: نمره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، اماکن مذهبی و هئیت‌های عزاداری در کشور نمره بیست بود اما در مراکز گردشگری و تفریحی نمره مطلوبی نمی‌توان به رعایت پروتکل‌ها داد.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پارک‌ها و برخی مراکز تفریحی رعایت پروتکل‌ها به حداقل می‌رسد، افزود: باید دستورالعمل‌های ابلاغی برای همگان یکسان بوده و نباید سهل‌انگاری در این زمینه انجام شود.

طاهری با بیان اینکه در برخی نقاطی که فرهنگ سازی مطلوبی انجام شده است رعایت پروتکل‌ها به حداکثر رسیده است، افزود: اما در برخی نقاط این فرهنگ سازی ضعیف است و موجب شده تا دستورالعمل‌های بهداشتی به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: دولت باید حداکثر سختگیری را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه مکان‌ها و برای همه افراد ارائه کرده و اجازه ندهد در برخی نقاط این پروتکل‌ها رعایت نشود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمان پیک سفرها باید محدودیت‌های جدی اعمال شود، افزود: در چند ماه گذشته ساده انگاری ویروس کرونا موجب افزایش تعداد بیماران و وارد شدن به پیک دوم و سوم کرونا شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر