logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۶۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

تشکیل کمپین پازل همدلی برای تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

تشکیل-کمپین-پازل-همدلی-برای-تامین-لوازم‌التحریر-دانش‌آموزان-تحت-پوشش-بهزیستی
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کمپین بزرگ پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» برای کمک به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است.

محمد محمدی قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمپین پازل همدلی در قالب پویش ایران همدل، ایجاد شده به طوری که نقشه ایران اسلامی و هر یک از استان‌ها و تعدادی از ابنیه‌های تاریخی مختص ان استان به صورت قطعات پازل در داخل نقشه، طراحی و مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این کمپین از 13 مهرماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نقشه استان زنجان به صورت 1000 قطعه پازل طرحای شده و قیمت هر قطعه 300 هزار تومان است.

محمدی قیداری با بیان اینکه حداقل مبلغ پرداختی برای شرکت در این کمپین 10 هزار تومان است، افزود: خیرین، موسسات خیریه، کارمندان دولت و تمام افراد جامعه می‌توانند به هر تعداد قطعه پازل، خریداری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، برنامه‌ریزی برای جذب کمک‌های مردمی در سطح کشور را 10 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با توجه به 1000 قطعه 300 هزار تومانی، برنامه‌ریزی و هدفگذاری در استان زنجان برای جمع‌آوری 300 میلیون تومان کمک مردمی است.

وی اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در این کمپین می‌توانند با مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir و انتخاب استان و شهر خود به هر اندازه که علاقه‌مندند در این طرح مشارکت کنند.

محمدی قیداری خاطرنشان کرد: انجمن تولیدکنندگان لوازم‌التحریر کشور نیز حمایت‌کننده این طرح است.

وی ابراز کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و خیرین، زمینه کمک به تامین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی در استان فراهم شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر