logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

پلمب 18 واحد صنفی در استان زنجان

پلمب-18-واحد-صنفی-در-استان-زنجان
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نظارتها در زنجان به شدت افزایش یافته است گفت: بعد از اعمال محدودیت کرونایی 18 واحد در زنجان پلمب شد.

رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به شیوع بیکاری کرونا در زنجان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌هایی که اعمال شده شاهد بی‌توجهی از سوی برخی از صنوف در سطح استان زنجان هستیم.  

وی تصریح کرد: در طول چند روز گذشته بازرسی‌ها را در سطح شهرستان افزایش دادیم و تعدادی فروشگاه و یک بانک پلمپ شد و به برخی از مراکز عمومی که در ارائه خدمات رسانی فعالیت دارند نیز اخطاریه لازم صادر شد.  

فرماندار زنجان با تاکید براینکه به برخی از دفاتر پلیس+10 ٬ دفاتر پیشخوان دولت و همچنین دفاتر ارائه خدمات قضایی اخطاریه صادر شده است عنوان کرد: جایگاه‌های سوخت نیز مورد بازرسی قرار گرفت و برخی از پمپ بنزین‌ها مشکلاتی داشتند که نسبت به رفع مشکلات آنها اخطار داده شد.  

وی با تاکید براینکه در یک هفته گذشته حدود 18 مورد پلمب در زنجان اعمال شده است ابراز کرد: واحدهای صنفی که پلمپ شدند تا زمان اینکه زمینه‌ها را برای رعایت موارد بهداشتی مهیا نکنند کماکان تعطیل خواهند بود.  

عسگری با اشاره به اینکه وضعیت آرامستان زنجان نیز مطلوب شده است عنوان کرد: ابلاغیه ستاد کرونا توسط مجموعه آرامستان رعایت می‌شود اما گاها شاهد بی‌توجهی مردم نسبت به محدودیت‌های ایجاد شده در آرامستان هستیم.  

وی با تاکید براینکه پیگیریها به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد بیان کرد: وضعیت نسبت به چند روز گذشته بهتر شده اما باز هم شاهد بی‌توجهی برخی‌ها نسبت به رعایت موارد بهداشتی در سطح شهرستان هستیم.  

فرماندار زنجان با تاکید براینکه رستوران‌ها و غذاخوری‌ها باید به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند اما برخی از رستوران‌ها نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده در داخل رستوران سرویس ارائه می‌دهند افزود: تذکرات لازم به همه رستوران‌ها داده شده و امیدواریم به این موارد توجه داشته باشند اما اگر غذاخوری‌ها به ابلاغیه ستاد کرونا توجهی نکنند نسبت به پلمب واحد آنها اقدام می‌شود.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر