logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۷۶۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون دانشگاه آزاد زنجان:

مصاحبه پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد توسط سازمان مرکزی انجام می‌شود/ رضایت نسبی از کلاس‌های مجازی

مصاحبه-پذیرفته‌شدگان-دکتری-دانشگاه-آزاد-توسط-سازمان-مرکزی-انجام-می‌شود-رضایت-نسبی-از-کلاس‌های-مجازی
معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه واحدهای دانشگاهی، درگیر مصاحبه پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری نیستند، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرآیند مصاحبه پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری به صورت متمرکز توسط سازمان مرکزی انجام می‌شود.

مهدی رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان مرکزی برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و طبق هماهنگی با پذیرفته‌شدگان، مصاحبه را به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی پس از انجام مصاحبه‌ها، نتیجه را متعاقباً به واحدهای مربوطه اعلام می‌کند تا نسبت به فرآیند ثبت‌نام آن‌ها اقدام می‌شود.

معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه سال تحصیلی این دانشگاه از 12 مهرماه آغاز شده است، گفت: نحوه برگزاری کلاس‌های نظری تمام مقاطع در نیمسال جاری به صورت 12 جلسه مجازی و 4 جلسه حضوری خواهد بود اما در زمانی که وضعیت کرونایی قرمز باشد، تمام کلاس‌های نظری به صورت مجازی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های عملی به صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کلاس‌های عملی و کارگاهی به صورت فشرده و طی 3 روز برگزار می‌شود.

رهنما تصریح کرد: کلاس‌های عملی با اتخاذ تدابیر لازم و در قالب گروه‌های 3 تا 7 نفره و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تاکید بر حفظ سلامتی اساتید و دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی افزود: کلاس‌های عملی طبق برنامه در طول نیمسال به صورت فشرده و فقط طی سه روز برگزار خوهاد شد.

معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در خصوص بازخورد میزان رضایت از آموزش مجازی گفت: در نیمسال گذشته از سامانه LMS استفاده کردیم و در نیمسال جاری نیز که از هفته گذشته آغاز شده، اشکالات موجود را رفع کرده‌ایم و مخاطبان، رضایت مطلوبی از نحوه کلاس‌ها دارند.

وی افزود: طی یک هفته‌ای که از نیمسال تحصیلی گذشته، کلاس‌ها به خوبی برگزار شده و بازخورد خوبی داشته است.

رهنما در خصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون، اظهار داشت: هنوز شیوه‌نامه‌ای از سوی سازمان مرکزی اعلام نشده که در صورت اعلام، شیوه‌نامه آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش موج رسا؛ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در مجموع با 8 واحد و مرکز آموزشی، 11 هزار و 788 دانشجو، 429 عضو هیات علمی، 412 کارمند و 220 هزار و 836 مترمربع فضا و 505 رشته در استان فعالیت می‌کند و 90 درصد دانشجویان این دانشگاه، بومی هستند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر