logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۷۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه زنجان:

تمام کلاس‌های نظری دانشگاه زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود

تمام-کلاس‌های-نظری-دانشگاه-زنجان-به-صورت-مجازی-برگزار-می‌شود
رئیس دانشگاه زنجان گفت: تمام کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در مقطع کارشناسی به صورت مجازی برگزار می‌شود و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز مجازی است اما حضور اساتید در دانشگاه برای ارائه دروس در اختیار گروه مربوطه و اساتید قرار گرفته است.

سیدمحسن نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش از این اساتید باید با حضور در دانشگاه، مطالب درسی را با IP دانشگاه در سامانه‌های مربوطه ارائه می‌دادند که با توجه به قرمز بودن وضعیت کرونایی، این اختیار به اساتید داده شده و می‌توانند مطالب درسی را از منازل نیز بارگزاری کرده و ارائه دهند.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه در تمام مقاطع گفت: کلاس‌های عملی مانند آزمایشگاه، پروژه و کشاورزی به اجبار باید به صورت حضوری و در محل دانشگاه برگزار شوند.

نجفیان تصریح کرد: این کلاس‌ها نیز با کمترین تعداد دانشجو و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با اولویت حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان اظهار داشت: مصاحبه دانشجویان پذیرفته‌شده در مقطع دکتری نیز کاملا به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه مادر استان زنجان 10 هزار و 400 دانشجو دارد، خاطرنشان کرد: 40 درصد این دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی بوده که در 91 رشته- گرایش کارشناسی ارشد و 43 رشته- گرایش دکتری تخصصی تحصیل می‌کنند و دانشگاه زنجان 415 عضو هیات علمی تمام‌وقت دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر