logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۷۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

أنصارالله: «برنامه جهانی غذا» فاقد رویکرد بی‌طرفانه است

أنصارالله:-«برنامه-جهانی-غذا»-فاقد-رویکرد-بی‌طرفانه-است
جنبش «أنصارالله» یمن در واکنش به اعطای جایزه صلح «نوبل» به «برنامه جهانی غذا» اعلام کرد: «برنامه جهانی غذا» همواره فاقد رویکرد بی‌طرفانه بوده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از المسیره، جنبش «أنصارالله» یمن به اقدام کمیته نوبل در اعطای جایزه به «برنامه جهانی غذا» واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «طلعت الشرجبی» سخنگوی جنبش «أنصارالله» در این خصوص تأکید کرد: «برنامه جهانی غذا» همواره فاقد رویکرد بی‌طرفانه بوده است.

سخنگوی انصارالله در ادامه یادآور شد: مهمترین و بزرگترین مسئولیت برنامه جهانی غذا مبارزه با گرسنگی بوده است که ما معتقدیم این سازمان در عمل به وظایف خود در این زمینه قصور کرده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر، بسیاری در یمن از سوء تغذیه رنج می بَرَند و علت این مسأله آن است که برنامه جهانی غذا از نظر توزیع کمک های بشردوستانه بی طرفانه عمل نکرده است.

روز گذشته کمیته نوبل اعلام کرد با توجه به آنکه «برنامه جهانی غذا» در سال‌های گذشته برای مبارزه با گرسنگی میلیون‌ها نفر در جهان تلاش‌های زیادی کرده، جایزه امسال صلح نوبل به این سازمان اعطا می‌شود.

این کمیته در بیانیه خود به همین مناسبت اعلام کرد که جایزه معتبر نوبل صلح را به دلیل تلاش این سازمان «برای مبارزه با گرسنگی و کمکش به بهبود شرایط برای فراهم ساختن زمینه صلح» به این سازمان اهدا می‌کند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر