logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۷۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

توزیع مرغ با قیمت مصوب از روز یکشنبه در زنجان/ تصمیمی بر افزایش قیمت مرغ نداریم

توزیع-مرغ-با-قیمت-مصوب-از-روز-یکشنبه-در-زنجان-تصمیمی-بر-افزایش-قیمت-مرغ-نداریم
معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به موضوع عدم توزیع مرغ در زنجان گفت: توزیع از روز یکشنبه با قیمت مصوب انجام خواهد شد.

محمدرضا آبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل عدم توزیع مرغ در استان زنجان اظهار کرد: در تنظیم بازار مقرر شد توزیع و عرضه مرغ تحت قراردادی بین مرغداریها و کشتارگاه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: از طرفی دیگر نیز قرار است جهادکشاورزی نظارت خود را به روند توزیع نهاده افزایش دهد تا نهاده دولتی به تولیدکننده واقعی مرغ تخصیص یابد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید براینکه این تصمیات در ستاد تنظیم بازار استان گرفته شد و قرار است ابلاغ شود افزود: از طریق سازمان صمت نیز  بر روند کشتار مرغ نظارت خواهد شد و کشتار و توزیع مرغ قرار است در استان زنجان همچنان براساس قیمت مصوب ۱۶ هزار تومان انجام شود.

وی با تاکید براینکه استان زنجان تنها استانی است که مرغ را با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع می‌کند بیان کرد: برای اینکه این قیمت مصوب تداوم داشته باشد توزیع مرغ را به صورت قراردادی کردیم.

آبی پور بیان کرد: جمعه و شنبه در بازار توزیع مرغ انجام نمی‌شود و مرغ منجمد توزیع می‌شود و از روز یکشنبه مرغ تازه در بازار توزیع خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تصمیمی بر افزایش قیمت مرغ گرفته نشده است گفت: از روز یکشنبه ۵۰ تا ۸۰ تن روزانه مرغ با قیمت ۱۶ هزار تومان وارد بازار خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان ابراز کرد: مطرح شدن خروج مرغ از استان شایعه است و این موضوع صحت ندارد.

وی با تاکید براینکه خروج تولید مرغ مازاد نیاز استان با مجوز انجام می‌شود افزود: کسی حق ندارد مرغ را بدون مجوز از استان خارج کند و در صورت مشاهده برخورد جدی انجام می‌شود. 

آبی‌پور گفت: مرغدارانی که نهاده دولتی دریافت می‌کنند موظف هستند به اندازه نهاده دریافتی مرغ در بازار توزیع کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر