logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۷۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبرداد

انتشار فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان

انتشار-فراخوان-جشنواره-فرهنگی-و-هنری-دفاع-مقدس-در-زنجان-
معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فراخوان برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان منتشر شد.

مسعود رمرودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه‌سازان هشت سال دوران دفاع مقدس و حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی – انقلابی ملت قهرمان ایران  جشنواره تولیدات فرهنگی – هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: به روزرسانی فعالیت‌ها، اقدامات و تولیدات فرهنگی و هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف جشنواره تولیدات فرهنگی - هنری چهل سالگی دفاع مقدس است که به همت معاونت فرهنگی – هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به محورهای در نظر گرفته شده برای این جشنواره، خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای دفاع مقدس و امید آفرینی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی و دفاع مقدس و ولایت مداری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد:  دفاع مقدس و تربیت جوان مومن و انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبارستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از دیگر محورهای این جشنواره محسوب می‌شود.

رمرودی گفت: همه هنرمندان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری می‌توانند تولیدات خود را بر اساس محورهای اعلام شده در بخش‌های پوستر، اینفوگرافیک،عکس، نماهنگ، شعر، سرود، فیلمنامه، خاطره‌گویی کوتاه و دلنوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به نشانی @festivalTDM40 ارسال کنند.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) تحویل دهند.

این مسئول یادآور شد: علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال و در ارتقای تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس و کنگره 3535 شهید استان زنجان نقش‌آفرینی کنند.

رمرودی بیان داشت: بخش ویژه این جشنواره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه،  نو و ابتکاری در راستای برگزاری کنگره 3535 شهدی استان زنجان برگزار و آثار پس از بررسی، تقدیر ویژه می‌شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر